vraag

Wanneer gaat nieuwe abbonement in?

  • 20 juni 2020
  • 2 reacties
  • 186 x bekeken

Hallo, ik ben GijsVeldman en ik heb vorige week één abbonement bij jullie gekocht, mijn vraag is wanneer ik een email ontvang met mijn contract want vorige week heb ik de simkaart ontvangen en binnen een week zou ik een email van het contract krijgen maar die heb ik nog niet gekregen, is dit een vertraging ivm corona of is er iets mis gegaan?

mvg GijsVeldman

nummer Verwijderd door moderator


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Misschien in  de spam terecht gekomen? je kunt e.e.a. inzien als je inlogt op mijn.tele2.nl .

Reputatie 4
Badge

Hoi @GijsVeldman,

Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! 
Helemaal top dat wij jou als nieuwe klant mogen verwelkomen. 
Heb je ondertussen al een mail ontvangen of in je Mijn Tele2 omgeving kunnen kijken?
Zo niet, dan zoek ik het meteen voor je uit!

Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • 06 nummer
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er direct voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Reageer