Wanneer fixen jullie het bereik?

• 7 december 2018
  • 5 reacties
  • 231 x bekeken

Telefoon: iphone 6s

Ik heb slecht bereik in huis dus als ik bel dan verstaan mensen mij niet omdat ik weg val.
als ik naar buiten ga voor mijn huis dan heb ik wel bereik

als ik in de bus zit dan heb ik soms wel en niet bereik en dat gebeurt altijd bij de zelfde locaties en dat is erg irritant.
in de trein valt de verbinding ook weg naarmate ik halverwege onderweg ben.

Ik bevind mij in de provincie groningen, op jullie 4g kaart staat er dat waar ik me zou moeten bevinden, ik bereik zou moeten hebben en dat is dus niet het geval. mijn telefoon is heel en doet het prima. ik kan geen sms versturen tenzij het Imessage is. misschien ligt het aan apple misschien aan jullie dat weet ik niet.

Met vriendelijke groet,
Daniël

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je kunt proberen om volte (4g bellen) uit te zetten, kijken als dit je probleem verhelpt...

Of thuis juist wifi bellen aan zetten dan gaan je telefoon gesprekken via wifi ipv 4g of 3g.
Je kunt proberen om volte (4g bellen) uit te zetten, kijken als dit je probleem verhelpt...

Of thuis juist wifi bellen aan zetten dan gaan je telefoon gesprekken via wifi ipv 4g of 3g.
maar het bellen is niet het enigste, ik wil geen andere manier. ik will dat tele2 de problemen ziet en repareert. het kan zijn dat mijn huis goed geisoleerd is maar ik heb het niet alleen over mijn huis. ik wil een ECHTE oplossing, niet die ik moet uitvoeren maar Tele2
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt een dekkingsonderzoek bij Tele2 (klantenservice) aanvragen, en mocht uitkomen dat de bereik in het door jou opgegeven locaties niet goed is, zal Tele2 met wat voorstellen komen mocht je in een contract vast zitten (dat kan in de vorm van een korting zijn of het vroegtijdig ontbinding van je contract).

Mocht je niet meer vast zitten, je bent altijd vrij om te kijken welke provider wel goed bereik in je regio heeft.
Reputatie 6
Badge
Hoi finishppl,

Vervelend dat je geen goed bereik hebt ,

Ik kan je een formulier toesturen om een dekkings onderzoek te laten plaatsvinden.
Wil je dit? laat het dan even weten

Fijne dag,

Arjan
Hoi finishppl,

Vervelend dat je geen goed bereik hebt ,

Ik kan je een formulier toesturen om een dekkings onderzoek te laten plaatsvinden.
Wil je dit? laat het dan even weten

Fijne dag,

Arjan

Ja graag