beantwoord

wanneer afspraak OPD

• 14 februari 2015
  • 6 reacties
  • 293 x bekeken

Hallo,

Ik heb donderdagavond mijn abonnement verlengd. Heb nu sim-only en heb een nieuw abonnement+toestel besteld. Mijn vriend heeft dat dinsdag gedaan en die kreeg donderdag een bezorgafspraak mail van de OPD. Gister had hij zijn telefoon. Wanneer kan ik die mail verwachten? Wel kreeg ik gister een sms dat mijn simkaart onderweg is (die heb ik vandaag niet binnen gekregen) komt die dan samen met mijn telefoon o.i.d?

Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 14 maart 2015, 16:21

Hoi KayleedeJager,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen, ik neem aan dat alles goed is gekomen? Als je nog problemen ervaart of andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Je kunt dat even navragen bij de klantenservice . Op het forum hebben we als medeklant ook geen gegevens. Sim en telefoon worden apart verzonden
Tel klanten service is 020-7544444
Reputatie 4
Badge +5
Hoi KayleedeJager,

Leuk om te horen dat je bij ons je abonnement hebt verlengd 🙂. Heb je dit via onze website gedaan? Heb je hier ook een bevestiging van ontvangen? Was de telefoon die jij hebt gekozen ook op voorraad? Wil je voor alle zekerheid ook kijken in je ongewenste mailbox of het mailtje niet per ongeluk daarin terecht is gekomen? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Velma
Ik heb een bevestiging gehad van Tele2, ik check ook dagelijks de ongewenste mail. En of de telefoon op voorraad was weet ik niet. Heb niks gezien of gelezen dat hij niet op voorraad is.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi KayleedeJager,

Als je nog steeds geen bezorgafspraak mail van de OPD hebt gekregen dan ontvang ik graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privé bericht om dit verder uit te zoeken. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi KayleedeJager,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen, ik neem aan dat alles goed is gekomen? Als je nog problemen ervaart of andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma