beantwoord

Wachttijd en levering na aanvraag nummerbehoud.

Hallo,

Ik wil graag naar Tele2 switchen, het liefst met nummerbehoud. Ik was van plan een abbonement te nemen met de nieuwe S8 plus.
In de voorwaarden van nummerbehoud staat dat het 1-2 maanden kan duren voordat mijn nummer overgezet wordt, wat gebeurt er dan met de levertijd van het toestel zelf? Word die pas geleverd nadat het nummerbehoud gelukt is, of word die direct al geleverd zodat je het toestel kan gebruiken met je huidige sim?

Alvast bedankt!

icon Beste antwoord door aagje 2 mei 2017, 16:48

Je toestel, zodra op voorraad wordt direct verzonden nadat nummerportering door je oude provider is goedgekeurd. Tot de porteringsdatum kun je het toestel met je oude simkaart gebruiken, daarna ga je pas bij Tele2 betalen. Providers hebben meestal een opzegtermijn van een maand, vandaar dat je nummer niet direct om kan.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge
Je toestel, zodra op voorraad wordt direct verzonden nadat nummerportering door je oude provider is goedgekeurd. Tot de porteringsdatum kun je het toestel met je oude simkaart gebruiken, daarna ga je pas bij Tele2 betalen. Providers hebben meestal een opzegtermijn van een maand, vandaar dat je nummer niet direct om kan.
Hallo,

Top, dat wou ik even weten.

Bedankt!