Wacht nog steeds op vergoeding!

• 6 april 2017
  • 2 reacties
  • 92 x bekeken

Tele 2,

Ik wacht al 30 dagen op een vergoeding wegens 7 dagen geen internet. Ik heb hierdoor extra kosten gemaakt. Ik heb al 10000x met jullie aan de telefoon gezeten, meerdere malen klachten formulieren en vergoeding formulieren ingevuld en nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Ik heb het idee dat bij jullie niks fatsoenlijk werkt dan alleen jullie automatische incasso. Belachelijk hoe jullie met jullie klanten om gaan. Ik Krijg van al jullie medewerkers altijd het bericht dat jullie er mee bezig zijn maar nooit bericht terug krijg. Ik ben zeer bedroefd hierover, te triest voor woorden!!! Als ik jullie reviews lees hoe slecht jullie klantenservice is....... diep en diep triest. Ik zou zo mijn contract willen opzeggen want dit kan echt niet. Het enige bericht wat ik van jullie ontvang is "vergeet niet op tijd te betalen anders word je afgesloten." echt triest!! Wie gaat mijn tijd dat ik aan jullie onzin kwijt ben terug geven? Wie gaat mijn reiskosten betalen die ik heb moeten maken om naar jullie tele 2 winkels te rijden? Wie betaald mijn extra kosten die ik heb gemaakt omtrent bellen omdat ik mijn internet niet kan gebruiken??? Jullie zeggen allemaal dat jullie het snappen en begrijpen maar ik geloof er geen donder van, anders was ik allang terug gebeld!! Dit is niet normaal!! Ga mij dan ook geen berichten sturen dat jullie mij begrijpen dat het vervelend is daar heb ik geen kloot aan.
Ik wil gewoon geholpen worden klaar uit!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo jwbos85,

Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,

Erwin
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!

Groet Erwin