beantwoord

Wacht al 3 weken op iPhone 11

  • 17 October 2021
  • 9 reacties
  • 184 x bekeken

Drie weken geleden bestelde ik de iPhone 11 die op 1 oktober leverbaar zou zijn. Zonder dat ik iets hoorde zag ik op de website dat die 12 oktober leverbaar zou zijn. Alsnog is de telefoon niet leverbaar. Steeds als ik contact heb met de klantenservice of de bestelstatus check, wordt me verteld dat de telefoon nu in ieder geval leverbaar is en dat ze geen enkel idee hebben wanneer en of deze nog leverbaar wordt. Ik zit nu al heel lang zonder werkbare telefoon en ik heb de aankoopkosten al betaald. Er werd geen oplossing gegeven, behalve dat ik mijn bestelling kan annuleren en de iPhone ergens anders kan bestellen, echter kan ik nergens een vergelijkbare deal vinden. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 18 October 2021, 10:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Emma, allereerst van harte welkom op de Community!

Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb je bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat jouw toestel (iPhone 11 128GB Paars) tijdelijk wordt uitgefaseerd. Dit betekent dat er (tijdelijk) geen nieuwe orders meer worden aangenomen, maar dat jij uiteraard wel je toestel nog krijgt. Op dit moment is het dus echt nog even wachten tot de nieuwe voorraad wordt geleverd. 

Ik snap dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen, dus ik ga je bestelling in de gaten houden. Zou je deze week nog even willen afwachten? Mocht je vrijdag nog geen mail hebben gehad, zou je me dan een reminder willen sturen? Dan kijk ik graag of ik een update kan geven! :blush:

Bedankt voor je reactie! Ik zal deze week nog even afwachten en je een bericht sturen als ik vrijdag nog niks heb gehoord. Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank, Emma! Dat is helemaal goed. Ik ben zelf na vrijdag even lekker op vakantie, maar als je zorgt dat je in dit topic reageert (dus niet via een privébericht), zorg ik dat een van mijn collega's het voor je in de gaten gaat houden! :blush:

Dankjewel! Ik heb vandaag een email gekregen dat de telefoon eraan komt dus het is gelukkig opgelost. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +12

Wow, wat toevallig! Ik heb je gegevens er nog eens bij gepakt en ik zie het inderdaad. Super fijn om te horen! Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. Geniet ervan! :heart_eyes:

Heel erg bedankt en fijne vakantie alvast!

Reputatie 7
Badge +12

Jij ook bedankt, dat gaat helemaal goedkomen! 

Hi! Ik heb dus echt precies hetzelfde, alleen is mijn bestelstatus nog steeds: ‘wachten op voorraad’. Heb je enig idee wanneer ik mijn telefoon kan verwachten, want 1 en 12 oktober leverbaar bleek helaas niet te kloppen :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jedin zou jij deze vraag even willen stellen in een nieuw topic? Dan help ik je daar graag verder! Dit doe je door rechtsboven op + Start een topic te klikken! :blush: