vraag

Waarschuwings SMS de volgende dag, 5gb dagbundel

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 213 x bekeken

Ik krijg steeds de waarschuwings sms voor 500mb over en dat de databundel op is steeds vlak na elkaar de volgende ochtend vlak na elkaar binnen rond 8:30. Dan ben ik er natuurlijk allang achtergekomen dat mijn databundel op was en heb ik de vorige dag al een nog 1GB sms gestuurd of het via de app gedaan.
Het is dus behoorlijk irritant dat de sms niet op tijd wordt verstuurd, want je bent dus altijd te laat met een nieuwe bundelbooster omdat ik geen 500mb waarschuwing via de sms heb gehad.
Hebben meer mensen hier last van?
Verder tot nu toe tevreden met Tele2.
Kan Tele2 hier iets aan doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi @ErikKa,

We snappen dat je elke morgen raar opkijkt als je de sms'jes ontvangt..
's nacht sturen wij geen sms-berichten naar klanten omdat dit veel mensen dit vervelend vindt, het systeem wacht tot de volgende morgen.
De meeste mensen willen niet gestoord worden als ze proberen te slapen 😉

Groetjes, Maris
Reputatie 5
Badge
Hoi @ErikKa,

's nacht sturen wij geen sms-berichten naar klanten omdat dit veel mensen dit vervelend vindt, het systeem wacht tot de volgende morgen.

Groetjes, Maris

Hallo maris,

Ik heb dit zelfs in de ochtend of in de middag gehad (geen sms) of heel laat na een paar uur of de volgende dag.

En sochtend en of smiddags slaap ik niet hoor 😉 .
Hoi @ErikKa,

Groetjes, Maris

Overdag en begin van de avond kunnen die sms toch wel verstuurd worden lijkt mij.
Ik denk eerder dat er ergens in het systeem niet helemaal correct staat. Of begint de nacht bij Tele2 om 9:00 's ochtends nadat de waarshuwings sms'jes van de vorige dag verstuurd zijn??? 😴