Waarom wordt mijn toestel niet geleverd? Tele2

Ik heb recent mijn abonnement verlengd, met een nieuw toestel en een bijgehorende simkaart. Er ging wat mis met de order, deze is opnieuw ingevoerd en ik heb de simkaart ontvangen. Het toestel wordt echter niet geleverd. Ik bel nu al enige weken elke week met de helpdesk, en steeds worden er notities toegevoegd die het order management moet oppakken. Maar of er gebeurt niets, of er wordt gezegd dat het al is opgelost (wat dan?). Maar altijd weer met hetzelfde resultaat: er gebeurt niets en ik krijg ook niets te horen.
Ik kan blijkbaar niet zelf in contact komen met het order management om nu eens te achterhalen wat daar nu eigenlijk gebeurt en waarom niemand reageert, dus ik probeer het maar eens op deze manier.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi gbhhorsman,

Bedankt voor je bericht.

Je geeft aan dat jouw case bij order management ligt. Zij kunnen als enige afdeling dit voor jou regelen. Ik moet je dus ook vragen om hier nog even op te wachten. Ik kan me goed voorstellen dat je geduld opraakt, maar zij zijn er dan ook mee bezig en soms kan het wat langer duren. Ik kan wel even in ons systeem kijken wat de status is, maar ben bang dat ik geen nieuw antwoord voor je hebt. Mocht je dit willen ontvang ik graag in een privébericht je naam, adres, plaats, geboortedatum en klantnummer. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh