Waarom moet ik meer betalen?

• 24 december 2018
  • 5 reacties
  • 207 x bekeken

Ik heb unlimited data + unlimited bellen en sms. het is 26 euro per maand. en nu is het in keer 26,37. waarom?
Ook staat er in mijn tele2 dat ik €11,38 buiten bundel ben terwijl dit unlimited is. wat is dit voor onzin?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Misschien naar service nummers gebeld die geld kosten?
Misschien naar service nummers gebeld die geld kosten? dat zou best kunnen, hoewel ik het mij niet herinner
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt in de app zien aan welk type kosten die 11 euro zijn gemaakt. B.v. roaming of bellen naar het buitenland. Vanuit NL naar EU zit namelijk niet in unlimited bellen.
Die 26,37 is misschien een inflatie correctie. Die is op 1 juli doorgevoerd. Uiteindelijk zul je op de factuur alle details terugvinden, dus ook de dag/tijd/nummer wat die kosten heeft veroorzaakt.
Je kunt in de app zien aan welk type kosten die 11 euro zijn gemaakt. B.v. roaming of bellen naar het buitenland. Vanuit NL naar EU zit namelijk niet in unlimited bellen.
Die 26,37 is misschien een inflatie correctie. Die is op 1 juli doorgevoerd. Uiteindelijk zul je op de factuur alle details terugvinden, dus ook de dag/tijd/nummer wat die kosten heeft veroorzaakt.
in de factuur staat waardoor die extra kosten komen, Unlimited data: 20,28 - Normaal 20. Unlimited bel/sms 6,09 - normaal 6.
Reputatie 7
Badge +4
Inflatiecorrectie per 1 juli 2018 was 1,4%