Waarom is het bereik van tele2 zo slecht?

• 18 september 2018
  • 2 reacties
  • 289 x bekeken

Je moet op zn minst 2/4 strepen hebben om fatsoenlijk te kunnen internetten.
hey bereik is lsecht ook al staat er op die map van jullie dat er voor binnen of buiten bereik is.

Ik gebruik 4g (of 3g licht eraan hoe slecht het bereik is) als ik reis naar groningen (stad)
Telefoon: iphone 6s, ik woon in groningen (provincie) en als ik thuis ben is het bereik binnen zo slecht dat ik geen service heb en buiten wel. Dus die map klopt niet eens.

Vraag je baas of wie dan ook verantwoordelijk voor deze slechte verbinden en zorg dat hij het fixt alsjeblieft.

GR- Daniel

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je kunt contact opnemen met de klantenservice om een test van de dekking op te starten, dan wordt er samen met jou onderzocht hoe de dekking is op door jou aangegeven locaties. Bel even met de klantenservice voor meer info.
Reputatie 7
Badge +4
2 tot 4 strepen is echt overkill voor 4G. Met 2 streepjes haal ik gewoon al 30 mbps. Waarom zou je meer nodig hebben op je Iphone? Maar omdat je aangeeft dat je eigenlijk overal en nergens geen goede dekking hebt zou je ook eens je sim in een ander (beter) toestel kunnen stoppen. Dr Iphone's zijn geen hoogvliegers als het om ontvangstcapaciteit gaat. Ook is deze Iphone al heel wat generaties oud of misschien wel gewoon kapot aan het gaan.