beantwoord

Waarom heb ik nog steeds geen 4G heb?

• 12 februari 2016
  • 10 reacties
  • 501 x bekeken

Vorige week 4 febr. 2016 kreeg ik een e-mail waarin stond dat ik was verhuisd naar het nieuwe LTE-Advanced 4G netwerk. Het enige wat ik moest doen was er voor zorgen dat mijn telefoon de juiste instellingen had.
Natuurlijk heb ik daar opgelet. Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen 4G.
Rara wat is er toch aan de hand?
Ik heb op 13 november nog een nieuwe simkaart gekregen welliswaar beginnend met 89314 maar mag aannemen dat deze geschikt is voor 4G.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 23 februari 2016, 10:46

Hoi RPoot,
Ik wilde je net het nieuws komen vertellen, maar je bent me voor ;)
Ik zal dit topic sluiten. Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke telefoon heb je?

Check in iedergeval onder "instellingen, mobiele netwerken, de netwerk modus. Deze dient op LTE/WCDMA/GSM of 4G/3G/2G te staan.

Natuurlijk moet je ook wel dekking hebben waar je woont: https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/
Eric,

Ik heb een Samsung s5 daarin heb ik alle instellingen staan zoals het wordt aangegeven op de site. Ik woon in Delft waar 4g zowel binnenshuis moet kunnen dus. De mail kreeg ik dus vorige week. En na twee dagen heb ik contact gehad via de telefoon met Tele2 toen werd er verteld dat alles in het systeem goed stond maar mijn record was nog locked. Zou binnen een paar dagen eindelijk 4g hebben. Maar ja dat was vorige week.
Reputatie 7
Badge +4
Alleen de moderators (de mensen met Van Tele2) zijn in staat intern dingen uit te zoeken. De rest van de forumleden, dus ook ik, zijn gewoon klanten die even meedenken,.

Blijft wel raar dat als je de email hebt gehad dat het niet werkt. In de meeste gevallen op het forum zat het bij de LTE/WCDMA/GSm instelling van een klant. Of misschien heb je jouw S5 via grijze import. (Retailers kopen wel eens goedkope partijen op) Probeer eens in een andere 4G telefoon.
Alleen de moderators (de mensen met Van Tele2) zijn in staat intern dingen uit te zoeken. De rest van de forumleden, dus ook ik, zijn gewoon klanten die even meedenken,.

Blijft wel raar dat als je de email hebt gehad dat het niet werkt. In de meeste gevallen op het forum zat het bij de LTE/WCDMA/GSm instelling van een klant. Of misschien heb je jouw S5 via grijze import. (Retailers kopen wel eens goedkope partijen op) Probeer eens in een andere 4G telefoon.

Dank Eric voor je reactie.
De S5 heb ik gewoon vorig jaar bij mijn abonnement van Tele2 zelf gekregen. Ik heb zelfs mijn zakelijke simkaart van Vodafone in het toestel gehad en had dus prima 4G en de tele2 simkaart in de het andere toestel niet. Nee aan mijn toestel ligt het niet.

Het zit echt bij Tele2.
Volgens klantenservice staat alles goed in het systeem maar heeft de "Robot" mij al meerdere malen afgewezen.

Misschien is er een moderator zo sportief om mijn vraag op te pakken?

Zie ook topic: https://forum.tele2.nl/4g-285/steeds-geen-4g-51223/index1.html#post310277
Reputatie 5
Badge +4
Hoi RPoot,
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Ik kan niks garanderen, maar wie niet waagt die niet wint 😉
zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het intern doorgezet. Ze gaan nu kijken waarom je maar niet wordt overgezet. Zodra ik meer weet laat ik het je weten.
Groetjes Kiko
Hoi hoi,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het intern doorgezet. Ze gaan nu kijken waarom je maar niet wordt overgezet. Zodra ik meer weet laat ik het je weten.
Groetjes Kiko

Dankjewel. Ik ben weer vol goede hoop.
Reputatie 5
Badge +4
Dat is altijd goed om te horen. 🙂
Groetjes Kiko
Dat is altijd goed om te horen. 🙂
Groetjes Kiko

@Kiko
Dank het is gelukt- Ik heb 4G . Hoewel, als ik inlog op mijn tele2. account. Mijn gegevens nog oud lijken. Maar who cares.
Nogmaals bedankt . En het topic mag gesloten worden.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi RPoot,
Ik wilde je net het nieuws komen vertellen, maar je bent me voor ;)
Ik zal dit topic sluiten. Groetjes Kiko