Waarom haalt Tele2 iedere maand teveel geld van mijn rekening af en doen ze hier niets aan?

• 16 februari 2017
  • 6 reacties
  • 362 x bekeken

Hallo,

Ik heb een telefoon abonnement dat ik voor 45€ per maand heb afgesloten, echter schrijft tele2 iedere maand 57€ van mijn rekening af. Op mijn factuur wordt ook aangeven dat er op datum X 45€ van mijn rekening zal worden afgeschreven, echter is dit iedere maand 12€ hoger dan mijn factuurbedrag. Al meer dan 5 maanden bel/chat/e-mail ik met tele2 en er wordt niets aangedaan, waar ze wel erkennen dat het niet klopt en hun fout is. Ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Wat kan ik nog meer doen?

Met vriendelijke groet,

Harm

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Harm,

Dat is inderdaad erg vervelend! Ik raad je aan om gebruik te maken van het klachtenformulier: www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier

Groetjes Tom
Beste gewoon bellen dan sta je iemand te woord die weet waar ze het over heeft
Ik weet niet of het klachtenformulier zin heeft. Ik heb het 2 keer ingevuld; vanmorgen weer met behulp van de virtuele assistent. De bedoeling is dat ze binnen 30 dagen zullen reageren. Helaas wacht ik nog steeds.

Ik ga nu een brief schrijven. Hopelijk krijg ik dan een reactie. Succes en Gr., Has
Ik weet niet of het klachtenformulier zin heeft. Ik heb het 2 keer ingevuld; vanmorgen weer met behulp van de virtuele assistent. De bedoeling is dat ze binnen 30 dagen zullen reageren. Helaas wacht ik nog steeds.

Ik ga nu een brief schrijven. Hopelijk krijg ik dan een reactie. Succes en Gr., Has

Pfff binnen 30 dagen ? dat meen je niet.
Beste gewoon bellen dan sta je iemand te woord die weet waar ze het over heeft

Beste even bellen ??? Harm geeft toch ook aan dat hij dit heeft gedaan. " 5 maanden bel/chat/e-mail ik met tele2 "
Als je toch een bericht gaat plaatsen, lees dan ook even waar je op reageert
Reputatie 4
Badge
Hi Harmhazenveld,

Ik heb even je gegevens er bij gepakt en zie dat dit al in behandeling is bij ons hoofdkantoor. Helaas neemt het meer tijd met zich mee dan gedacht, excuus hiervoor.
Ik kan me voorstellen dat je niet meer wilt betalen dan nodig, maar dit wordt uiteraard met je verrekend zodra de kosten goed staan.
we willen je zeker niet van het kastje naar de muur sturen, maar wel vragen om geduld.

Indien je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Hinke