beantwoord

Waarom bieden jullie nog steeds geen eSIM aan?

  • 8 September 2022
  • 4 reacties
  • 166 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds de nieuwste iPhone nu slechts eSIM support en ik dit model graag wil kopen heb ik een eSIM nodig en dat wordt door Tele2 niet ondersteund. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar, dus dit is niet ideaal. Waarom wordt deze techonologie nog niet ondersteund door jullie?

Mvg,

Yannick

icon

Beste antwoord door eric 8 September 2022, 06:28

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De nieuwste iPhone 14 ondersteund ook e-sim, maar heeft nog steeds een fysiek simslot.

Je kunt dus gerust zo'n toestel kopen.  Tele2 gaat ze ook zelf in de webshop staan. Hier staat de aankondiging. 

De nieuwste iPhone 14 ondersteund ook e-sim, maar heeft nog steeds een fysiek simslot.

Je kunt dus gerust zo'n toestel kopen.  Tele2 gaat ze ook zelf in de webshop staan. Hier staat de aankondiging. 

Dankjewel voor je snelle reactie. Erg fijn dat dit nog een mogelijkheid is.

Zijn er wel al plannen voor eSIM compatibiliteit met de huidige abonnementen?

Reputatie 7
Badge +4

E-sim en multisim zijn voorlopig alleen nog mogelijk met het T-mobile merk zelf. Voor de andere merken van T-mobile,  waaronder Tele2 zijn nog geen aankondigingen gedaan.

Reageer