beantwoord

waarom afwijzing abonnement

• 2 september 2015
  • 12 reacties
  • 418 x bekeken

waarom ben ik afgewezen voor een abonnement met Gsm?ik wil dat heel graag weten en gelijk ook
reageer terug met spoed
icon

Beste antwoord door hopenloos 2 september 2015, 11:51

Als je bij 1 van de mobiele operators in NL een betalingsprobleem hebt gehad wordt je daar door hen geregistreerd. Alle andere providers checken voordat ze een nieuw abonnement verkopen bij Preventel naar zo'n status van de aanvrager. Als je daar geregistreerd staat krijg je bij hen geen nieuwe abonnement.

OF je daat geregistreerd staat kun je bij Preventel zelf opvragen. Maar je weet zelf ook wel of je ooit mobiele betalingsproblemen hebt gehad.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 2
Badge
Check eens bij Preventel of je geregistreerd staat als (niet zo'n goede) betaler.

http://www.preventel.nl/
waarom moet ik daar heen?en wat is dat voor iets??
Reputatie 2
Badge
Als je bij 1 van de mobiele operators in NL een betalingsprobleem hebt gehad wordt je daar door hen geregistreerd. Alle andere providers checken voordat ze een nieuw abonnement verkopen bij Preventel naar zo'n status van de aanvrager. Als je daar geregistreerd staat krijg je bij hen geen nieuwe abonnement.

OF je daat geregistreerd staat kun je bij Preventel zelf opvragen. Maar je weet zelf ook wel of je ooit mobiele betalingsproblemen hebt gehad.
weet jij daar een emailadres van?
want kan het niet vinden
Reputatie 2
Badge
http://www.preventel.nl/
Reputatie 7
Badge +5

Zou kunnen, een vorige bewoner of zelfs een huisgenoot kan geregistreerd staan waardoor jij zelf dingen recht mag gaan zetten.
Allemaal voortvloeisels uit tijden dat je wel 50 gsm's op 1 adres kon bestellen
waar staat een email adres van preventel?waar je naar toe kan mailen dat bedoel ik eigenlijk
en ik staat nu geregistreerd
Reputatie 7
U kunt een brief met het verzoek om informatie sturen naar:
stichting Preventel
Postbus 744
7400 AS Deventer

Het verzoek dient minimaal te bevatten

Personen:
- naam en voorletter(s)
- geboortedatum
- postadres

Bedrijven
- naam
- nummer Kamer van Koophandel
- postadres

Het verzoek kan uitsluitend betrekking hebben op uw eigen gegevens. Bij het verzoek worden aanvullend documenten gevraagd om de identiteit vast te stellen. U moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs meesturen (paspoort, rijbewijs, indentiteitskaart of verblijfsvergunning). Het Burgerservicenummer en de pasfoto kunnen hierop, volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), onzichtbaar worden gemaakt. De kopie legitimatiebewijs wordt na afhandeling van het informatieverzoek of bezwaar vernietigd.

Voor bedrijven geldt dat een kopie van het uittreksel van de registratie bij de Kamer van Koophandel meegestuurd dient te worden.

Het is niet mogelijk persoonlijk, telefonisch, per e-mail of anders dan schriftelijk informatie over registratie te vragen.
Reputatie 7
Tele2 maakt trouwens óók gebruik van Experian, dus als je niet geregistreerd staat bij Preventel, dan zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat je bij Experian moet zijn.
ik sta hier al ingelogd bij tele2 daarom vraag ik via de mail een bericht te schrijven
Reputatie 7
Het kan niet via de email. Je moet een brief sturen aan Experian. Of je ingelogd bent op het forum dat maakt niet uit.