beantwoord

Waardeloze service en afhandeling

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik krijg vandaag een herinnering van een factuur met dreigende taal. Ik kon eindelijk in mei overstappen naar een andere provider. Dit had te maken met de waardeloze service en bereikbaarheid bij Tele2. De overstap naar kpn is goed verlopen. Ik heb bericht ontvangen van Tele2 dat mijn abonnement beëindigd is. Nu krijg ik toch een herinnering. Probeer ik te bellen, wordt me wederom gewezen op de lange wachttijden. Bel ik opnieuw het nummer en toets ik de optie verlengen in, word ik gelijk doorverbonden. Schandelijk dit. Zij kon me uiteraard niet helpen. Ik ben er klaar mee. Los dit op Tele2. Ik betaal deze factuur absoluut niet aangezien Mn abonnement al verlopen is bij jullie. Werk je administratie bij zou ik zeggen. Graag contact opnemen en de zaak afhandelen.

icon Beste antwoord door eric 13 juni 2018, 14:09

Het zal gaan om de slotnota. Die volgt nadat je abonnement is gestopt. Kijk even goed naar de periode waar het om gaat. Niet betaalde facturen leiden uiteindelijk tot een uitbesteding naar een incasso bureau en registratie bij Preventel.

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het zal gaan om de slotnota. Die volgt nadat je abonnement is gestopt. Kijk even goed naar de periode waar het om gaat. Niet betaalde facturen leiden uiteindelijk tot een uitbesteding naar een incasso bureau en registratie bij Preventel.
Reputatie 3
Badge
Hoi Jos74

Welkom op het forum van Tele2,
Ik wilde kijken wie nu de administratie zou moeten bijwerken, echter je hebt je profiel niet ingevuld,zodoende kan ik dit niet inkijken,
Zou je alsnog je profiel willen invullen of:

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan

Reageer