WAARDELOOS nog steeds geen terugave aanbetaling € 700,- (na 16 dagen)

• 11 februari 2019
  • 8 reacties
  • 355 x bekeken

Zit al vanaf 26-01-2019 te wachten op teruggave van ruim 700,-
Tele2 heeft na aangaan contract en betaling mij gescreent als slechte klant????????
Spontaan levering van toestel door Tele2 stop gezet.
Blijkt achteraf een fout van Tele2 te zijn. Geven ze toe!!
Echter zit ik tot op de dag van vandaag (11-02-2019) te wachten op mijn geld.
Heb inmiddels al heel vaak aan de lijn gehangen maar het blijkt een heeeeeeel log apparaat die Tele2.
Niemand kan daar wat en als ze een contact schrijven zeggen gewoon doodleuk dat er een termijn van 5 werkdagen voor een reactie staat!!!!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Broeck, ik wil graag even voor je kijken wat de status is van de terugstorting. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres en geboortedatum?
Hallo Petra,

*** Privé gegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Heb gisteren uit noodgeboren een toestel bij Tele2 besteld zonder aanbetaling (telefonisch met medewerker Tele2). Dit is de enige oplossing om niet intussen nog eens € 700,- over te maken.
Op dit moment ligt er een verzoek tot uitzoeken op jullie financieele afdeling waar het allemaal mis gaat.
Hier houd Tele2 ook maar weer eenseen termijn van 7 dagen voor aan.
Als je als bedrijf een fout maakt, trek je het boetekleed aan en zorg je dat het probleem binnen acceptabele termijnen wordt opgelost. Iedereen binnen Tele2 vindt het niet netjes, maar ze kunnen niks.
Tele2 is een enorm log apparaat wat zo niet kan omgaan met klanten in 2019.
Nu laat je de klant maar aan zijn lot over.
Lonken met voor 23:00 bestel de volgende dag in huis wanneer op voorrad en dan wanneer de klant binnen is met extreem lange termijnen handelen. DIT KAN ECHT NIET!
@Broeck Dit is een openbaar forum Zet hier geen privégegevens, Je kan deze tot één uur na plaatsing verwijderen door op de drie puntjes rechtsonderin het bericht te gaan staan en bewerk te kiezen.
Petra vroeg om je gegevens in een privébericht. Dat doe je door op de foto van Petra te klikken en dan op stuur bericht.
Ik heb precies het zelfde probleem! Op 30-01 heb ik via de app me abo proberen te verlengen. Met nieuw toestel en ook een aanbetaling via de ideal link. Vervolgens bleef de bestelling ergens in het systeem zweven volgens div.medewerkers. Toen was de betaling nog niet binnen volgens medewerker. Van alles moeten doorsturen, en tot de dag van vandaag, en inmiddels door tele 2 de eerste order geannuleerd, en weer een verlenging heb geprobeerd. Niks noppes nada! 2weken ben ik verder, en niemand kan mij vertellen wat het probleem is, maar lost het ook niet op..😒 😒 😒 😒
Reputatie 6
Badge +1
Wennot, start liever een eigen topic op in plaats van in een bestaand topic aan te haken. Zet je gegevens in je profiel. Dan word je sneller geholpen.
Eigen topic heb ik al, en reageer alleen maar Op dit topic omdat mij dus het zelfde overkomt..
contact is al gelegd..
Reputatie 6
Badge +1
OK dan je gebruikt het voor meer aandacht. Ik snap het.
Reputatie 4
Badge
Issue is opgelost. Klant heeft het bedrag retour ontvangen. Topic gesloten.