beantwoord

Waardeloos netwerk

• 21 januari 2015
  • 20 reacties
  • 438 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
Nog een half jaar betalen voor een waardeloos netwerk. Staat er een mast nog geen 500 mtr bij 9 nu vandaan en nog heb je geen bereik!! Continue geen Internet verbinding (alleen thuis via Ziggo) en continue valt het gehele bereik weg waardoor ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden. Instellingen en al nagelopen en nog blijft het probleem zich herhalen. Niet blij met Tele2!!!!!
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 11 februari 2015, 11:14

Hoi Coun13,

Een aantal weken geleden heb ik om je gegevens gevraagd, maar ik heb jammer genoeg nog niets ontvangen. Ik wil je heel graag verder helpen, maar zonder gegevens lukt dat niet. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan even weten.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 7
Heb je al een onderzoek laten starten door de klantenservice?

Men zal je vragen drie data en locaties (postcode) vragen te noteren waarop je geen bereik had en zal dat onderzoeken. Als je klacht terecht is, dan behoort een korting op het abonnement of voortijdig opzeggen tot de mogelijkheden. In dat laatste geval kan wel een vergoeding worden gerekend voor de mobiele telefoon die je bij het abonnement "gekregen" hebt.
Ik heb van alles al geprobeerd. Het zal wel niet anders zijn dan wachten tot mijn abonnement eindelijk afloopt. 1 ding is dan ook zeker, voor mij NOOIT meer een abonnement van Tele2!
Reputatie 7
Als je zegt "ik heb van alles al geprobeert" dan hoort het door mij genoemde dekkingsonderzoek daar dus bij?

In dat geval zou toch vastgesteld moeten zijn dat je dekking inderdaad niet in orde is en hoef je dus niet nog 5 maanden voor niets te betalen. Of heeft men gezegd dat de dekking wel ok is?
Men heeft van alles gezegt zodat men het abonnement niet vroeg tijdig hoeft te beëindigen.
Reputatie 7
Badge +5
Nee, men heeft aangegeven dat je niet zomaar je abonnement kunt beëindigen.
Wil je afkopen om wat voor reden, dat kan, kost je wat duiten dan ben je er vanaf.
Jij beroept je op géén dekking, daar moet eerst een onderzoek op volgen of dat wel zo is.
Als dan blijkt dat het i.d.d. zo is dan word jou een voorstel gedaan, kom je er dan niet uit met Tele2 dan word het contract ontbonden, je betaald dan uiteraard alleen nog evt. het restantbedrag voor een smartphone.
Dat ik het abonnement niet zomaar op kan zeggen dat begrijp ik ook wel. Het is alleen erg vervelend dat alle stappen doorlopen zijn en natuurlijk zegt Tele2 dat alles oké is. Toch blijf ik kampen met het probleem dat mijn netwerk continu wegvalt waardoor ik onberijdbaar ben. Tele2 zal altijd blijven zeggen dat het probleem niet bij hun ligt waardoor ik nog een half jaar kan betalen.
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Coun13,

Dank je wel voor je bericht. Ik vind het jammer om te lezen dat je problemen ervaart met je bereik. Je geeft aan dat je al meerdere tips hebt doorlopen. Ik zou graag willen weten welke stappen dit precies zijn. Dit voorkomt dat ik je dubbele tips ga geven. Heb je je sim ook al in een ander toestel geprobeerd? Ik wil je ook vragen om even een kijkje te nemen op onze dekkingskaart. Ik raad je ook aan deze stappen eens te doorlopen.

Zoals de andere forumleden ook al aangeven, wordt er een dekkingsonderzoek gestart wanneer de tips niet hebben geholpen. Is dit bij jou al gedaan?

Ik hoor het graag van je.

@andere forumleden: bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Su Ling
De simkaart heb ik in meerdere telefoons getest maar het probleem was daar niet mee verholpen. Wat het dekkingsgebied betreft, er staat een mast hier nog geen 500 mtr vandaan. Verder heb ik via de helpdesk alle stappen en instellingen doorgenomen en aangepast, helaas geen verbetering. Zoals ik al eerder had vermeld, mijn vrouw had ook van Tele2 en had dus ook continue problemen en ook vaak contact opgenomen met Tele2. Sinds.kort heeft zij een andere provider en heeft nergens geen last meer van.
Bombarie jij hebt het maar over afkopen.Dat heb ik toen ook geprobeerd. Ik wilde die €.504 in eens betalen maar dat ging niet. Dus nu ligt hij op de kast met de voicmail aan met verwijzing naar mijn andere provider.Ik zing die 7 maan Den nu ook wel uit.Dit alles had ook temaken met ontvangst Woon in 010
Gr.CoMo.
Ze stellen allemaal vragen en laten je van alles proberen zodat ze kunnen zeggen dat ze alles hebben geprobeerd maar na hun weten er niks aan de hand is met het netwerk van Tele2. Erg jammer dat ik het nog een half jaar moet uitzingen met deze slechte provider. Kost mij toch weer een bak geld waar ik weinig aan heb.
Reputatie 7
Badge +5
De laatste vraag is jouw medewerking aan een dekkingsonderzoek in het dekkingsgebied, om als blijkt desnoods met 2 man in die mast te gaan klimmen voor je áls daar de oplossing ligt.
Als je zelf níét wilt meewerken (wat je verplicht bent waar jij je op beroept) dan houdt het op.
Voorlopig gooi je zelf onnodig geld over de balk.
Ik weet niet wij jij bent Bombarie. Maar als ik Tele2 waardeloos vind en dat ik al meer dan genoeg gebeld heb over het zelfde probleem, en zij maar blijven zeggen dat volgens hun alles in.orde is, dan heb ik niet zo'n zin om continue maar het zelfde aan hun uit te leggen of instellingen te wijzigen. Onnodig geld over de balk gooien doe ik al sinds ik van Tele2 een abonnement heb, dus ik ben ECHT blij als ik hier vanaf ben.
Reputatie 7
Badge +5
Ik ben gewoon net als jij klant.
Vanaf je een Tele2 abbo hebt zeg je klachten te hebben, instellinkie dit, vliegtuig dat, en dan kan de klantenservice gewoon niet verder.
Dan moet er verder ONDERZOEK plaatsvinden, gewoon simpel 3 locaties noteren met tijdstippen, zelfs dat is voor jou te vermoeiend ?
In deze 2 dagen hier piepen had je al 50 locaties kunnen noteren.
Ja jij weet het wel Bombarie.Ga jij omhoog Ben het met Country 13 eens Degene van wie je positief advies krijg is Aragorn.
Er is voor mij niks vermoeiend Bombarie maar als je conditie blijft herhalen bij Tele2, dan ben je er na anderhalf jaar wel eens mee klaar. Er staat hier een mast nog geen 3 straten verder en nog is het bereik zwaar waardeloos. En ik ben zeker niet aan het PIEPEN!!!!
Reputatie 7
Badge +5
Je blijft maar op die mast hameren, die is dan w.s. van de provider van je vrouw, of er zit een stoorzender tussen jou en die mast.
Navigatie werkt ook middels 3 masten, anders valt de exacte locatie niet te bepalen.
Begrijp je, zonder jouw medewerking kan er niets onderzocht worden.
Maar goed, is jouw geld en onnodige frustraties.
Momenteel ben jij mij enige frustratie hier! Ik zit de 6 maanden nog wel uit bij Tele2, verder valt er toch niks aan te doen.
Reputatie 7
Als je nog 6 maanden voor niets wilt betalen dan is dat jouw keuze. Ik zou zelf het dekkingsonderzoek hebben aangevraagd, want voor niets betalen daar begin ik niet aan!
Ik zit de 6 maanden nog wel uit bij Tele2, verder valt er toch niks aan te doen.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Coun13,

Zou je mij je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht willen sturen? Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Coun13,

Een aantal weken geleden heb ik om je gegevens gevraagd, maar ik heb jammer genoeg nog niets ontvangen. Ik wil je heel graag verder helpen, maar zonder gegevens lukt dat niet. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan even weten.

Groetjes,
Su Ling