beantwoord

Waar kan ik een recent overzicht met Tele2 winkels vinden?

• 4 maart 2019
  • 13 reacties
  • 4706 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met de klantenservice. Mijn bestelling, iphone 7, schijnt niet meer op voorraad te zijn vandaar dat ik geen bericht heb gehad om een tijdstip van bezorging aan te geven. Het was niet bekend hoelang dit zou duren (vreemd). Nu is aan de telefoon aangegeven dat ik bij een van jullie winkels kan vragen of er nog een iphone op voorraad is. Ze zeiden dat voor mij de dichtstbijzijnde locatie in Enschede is. Maar als ik op jullie site kijk dan zie ik geen Enschede tussen staan. Hebben jullie een recent overzicht? Ik zit nu in Zwolle dus als jullie daar een locatie hebben ga ik daarheen.
icon

Beste antwoord door eric 4 maart 2019, 14:35

De lijst vind je hier: https://www.tele2.nl/winkels/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De lijst vind je hier: https://www.tele2.nl/winkels/
De lijst vind je hier: https://www.tele2.nl/winkels/ Dat is vreemd. Hoe komt de servicedesk bij Enschede? Heb je pop-up winkels of iets? Hij was er van overtuigd.
Reputatie 7
Badge +4
Die is inmiddels gesloten.

Reputatie 4
Badge
Hallo,

De winkel in Enschede is inderdaad sinds vorige week gesloten. Wanneer je je bestelling via onze klantenservice of website hebt gedaan is het trouwens niet mogelijk het toestel in één van onze winkels af te halen. Daarvoor zal de huidige order eerst geannuleerd moeten worden en daarna kun je in de winkel dan een nieuwe order plaatsen.

Groet,
Petra
Dag Petra,

Bedankt voor de informatie. Wel erg vervelend dat ieder medewerker die ik tot nu toe heb gesproken mij andere informatie geeft. Ik heb een mooie aanbieding bij een andere provider laten gaan omdat ik zolang klant ben bij jullie. Nu blijkt op het laatste moment dat ik een lange tijd kan wachten op mijn mobiel. Niemand die mij ergens van op de hoogte houdt of kan houden. Ik zal de bestelling annuleren en bij een andere provider mijn abonnement afsluiten.
Reputatie 7
Badge +4
Ga je nu je eigen bijdrage liken? Beetje zielig.. en dreigen met een andere provider maakt niet uit. Er zijn ook klanten die weer ergens anders een probleem hebben en ook weer overstappen. Dus ze nemen en geven wat😀
Ik weet niet wie je bent @eric en waarom je op mijn reacties reageert maar 1) Ik heb blijkbaar per ongeluk mijn bericht geliked. Ik kijk niet de hele dag door naar deze berichten ( wie is nu echt zielig...). 2) de klantenservice heeft mij zelf geadviseerd om een andere provider te zoeken omdat ze zelf niet konden aangeven wanneer de telefoon weer in voorraad komt.
Reputatie 7
Badge +4
Leuk he zo'n openbaar forum. Iedereen kan erop posten. Medewerkers van Tele2 herken je aan hun naam + 'van tele2'
@eric sla jij daar even de plank mis zeg, en zo leuk vind de TS je reactie niet.
Inplaats van de reactie "leuk he iedereen kan erop posten" dan heb ik niets gezegd of zo, want zo erken je je foute post niet (neem gewoon verantwoording voor je post als een echte vent zou ik zeggen)
De communicatie over voorraden en bestellingen eindelijk eens verbeteren lijkt me niet overbodig. Vrijdag wordt de Samsung S10 uitgeleverd. Zie de bui al hangen
De communicatie over voorraden en bestellingen eindelijk eens verbeteren lijkt me niet overbodig. Vrijdag wordt de Samsung S10 uitgeleverd. Zie de bui al hangen

@Estherunlimited Jij ook al 🤔
Hoe zou dat toch komen hè
Reputatie 4
Badge
Is het nog gelukt met je bestelling en heb je je toestel inmiddels ontvangen of heb je nog andere vragen waarmee ik je kan helpen?

Ik hoor het graag, groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra