beantwoord

waar blijft mijn telefoon

• 17 september 2019
  • 6 reacties
  • 242 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo, ik heb op 11 september mijn abonnement verlengt met de 128G iPhone Xr zwart erbij. Mijn bestellingsstatus staat al een week op een zandlopertje en ik heb nog geen bericht gehad van de leverancier. Mijn bestellingsnummer is *** I.v.m privacy gegevens weggehaald door moderator ***
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 september 2019, 16:19

@nad Wanneer je een bevestiging hebt ontvangen is je bestelling correct binnengekomen, echter het toestel wat jij hebt gekozen heeft een levertijd. Check hiervoor onze levertijden overzicht.
Je ontvangt een e-mail om een bezorgafspraak te maken als het toestel op voorraad is. Indien het toestel niet op voorraad is, ontvangt je hier ook een e-mail over.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Heb je wel een mail gehad met dat je bestelling is bevestigd? Want het lijkt erop dat je bestelling niet correct verwerkt is. Kan je hem eventueel annuleren en opnieuw plaatsen? Een medewerker van Tele2 zal je straks verder helpen. Vul alvast je profiel in met klantnummer etc.
Hallo, ik heb al wel een bevestigingsmail gehad en aanbetalingskosten van 53,70 betaald.
Reputatie 4
Badge
@nad Wanneer je een bevestiging hebt ontvangen is je bestelling correct binnengekomen, echter het toestel wat jij hebt gekozen heeft een levertijd. Check hiervoor onze levertijden overzicht.
Je ontvangt een e-mail om een bezorgafspraak te maken als het toestel op voorraad is. Indien het toestel niet op voorraad is, ontvangt je hier ook een e-mail over.

Groet Petra
Reputatie 1

Groet Petra

En hoe kan de TS dan precies zien wat de levertijd is? Er staat 3 weken indien besteld vanaf 17 september. Maar de TS heeft besteld op 11 september. Wat betekent dat voor de levertijden? Advies aan @nad : annuleren die bestelling en kiezen voor een bedrijf dat zijn zaakjes op orde heeft. Tele2 is niet betrouwbaar als het op leveringen aankomt, zie de vele topics hierover op het forum. Het enige dat @Petra van Tele2 je zal antwoorden is dat zij verder ook geen informatie heeft en dat je maar moet afwachten. Sterkte.
Reputatie 4
Badge
@nad Klopt het dat je je toestel inmiddels hebt ontvangen?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra