waar blijft de service

• 6 februari 2017
  • 11 reacties
  • 225 x bekeken

Wat is dit voor klantbenadering:

ik heb op 25 januari een nieuwe bestelling en een verlenging gedaan bij jullie. Ik heb 2-maal gekozen voor de Huawei mate 9 met 4GB, deze zou op voorraad zijn. Helaas kregen wij direct een mail dat het toestel niet op voorraad is (1ste tegenvaller). In de mail werd er verwezen dat het toestel binnen een week geleverd zou worden. Dus hebben wij een week gewacht op beide toestellen, na een week niks te hebben gehoord hebben we nogmaals contact opgenomen. Nu kon een medewerker mij vertellen dat de toestellen niet voor week 8 geleverd worden (2de teleurstelling). Omdat zei het vervelend voor mij vond adviseerde zei mij om langs een winkel te gaan. helaas handen zei het toestel ook niet op voorraad. Dit was op 1 februari: de datum dat jullie de abonnementen hebben gewijzigd, 4gb wordt 5gb 8 wordt 10gb. Hier zou ik graag gebruik van willen maken dus 5gb voor hetzelfde bedrag. De medewerker kon dit niet voor mij aanpassen (3de teleurstelling). Als ik het hier gebruik van wilde maken moest ik gebruik maken van het klachtenformulier. Zo gezegd, zo gedaan. Nu werd ik vandaag gemaild dat het toestel geleverd kon worden, heel fijn want het is week 8 nog niet. Tevens had ik een sms dat tele2 mij heeft geprobeerd te bereiken, dit was niet gelukt en dus belde ik netjes vanavond terug. Daar kon de medewerker mij vertellen dat ze niet ingaan op de klacht ivm dat het toestel op levering stond (begrijpelijk). Echter, wil ik nu nog wel steeds gebruik maken van jullie nieuwe abonnement (meer gb voor het zelfde bedrag), omdat ik tevens nog steeds in mijn 14 dagen bedenktijd zit. De medewerker vertelde lachend: dan moet je je abonnement annuleren (4de teleurstelling) en dus nog langer wachten op je toestel om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding.

Sorry tele2 maar dit gaan jullie mij niet menen. Ik zit al langer dan in eerste instantie was aangegeven te wachten op mijn toestel, daarnaast ben ik steeds continu degene geweest die proactief heeft gehandeld, en nu zal ik geen gebruik kunnen maken van deze aanbieding, behalve als ik mijn bestelling zal annuleren terwijl ik morgen mijn toestel kan verwachten. Het lijkt mij toch dat ik morgen gewoon het toestel kan ontvangen en dat er dan een nieuwe abonnement wordt geactiveerd op de geleverde simkaart. omdat het abonnement immers nog niet actief is.

Waar blijft nu jullie service ?? Dit hoeft toch niet zo moeilijk te zijn. Dit verhaal had heel anders gelopen wanneer de collega mij geadviseerd had om op 1 februari het abonnement te annuleren en dan te kiezen voor de nieuwe abonnementsvorm, omdat ik volgens eerste verwachten toch moet wachten op mijn toestel tot week 8. Echter, is dit mij niet geadviseerd tot vandaag, een dag voordat ik mijn toestel krijg en nog 2 dagen heb tot dat mijn 14 dagen bedenktijd aflopen.

Waar is jullie service? Die vraag heb ik zelfs ook gesteld telefonisch aan uw collega en waarom ik nu nog voor tele 2 zal moeten kiezen. Zij zei mij: als ik u was zal ik het abonnement annuleren en zelfs kiezen voor KPN. ik denk toch niet dat dat de bedoeling is....

Kom op Tele2 ik heb al jullie adviezen netje op gevolgd maar werd continu van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik heb:
- een nieuw abonnement afgesloten
- een verlenging afgesloten
- bij neergelegd dat het toestel een week later bezorgd zal worden
- eerste contact gelegd naar verloop 1ste week
- neergelegd dat de levertijd langer dan één week is en moet wachten tot week 8.
- naar de winkel geweest
- klacht formulier ingevuld
- weer contact opgenomen.
- en nu zal ik mijn bestelling moeten annuleren en vervolgens nog langer op mijn bestelling moeten wachten.

wat heeft Tele 2 voor mij gedaan
- Mij langer laten wachten
- mij continu verwijzen naar het klachten formulier en telefonisch niks kunnen oplossen.
- Mij van het kastje naar de muur sturen

ik verwacht een gepast antwoord van jullie en dat ik vanaf morgen gebruik kan gaan maken van mijn nieuwe geleverde toestellen met jullie nieuwe abonnementsvorm.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik denk dat je verwachting niet gaat uitkomen 😞 je hebt immers een abonnement afgesloten volgens de toen geldende voorwaarden.
De enige mogelijkheid is dan inderdaad je lopende bestelling te annuleren en een nieuwe met de gunstigere voorwaarden af te sluiten.
De enige mogelijkheid is dan inderdaad je lopende bestelling te annuleren en een nieuwe met de gunstigere voorwaarden af te sluiten. dat is toch onzin, ik kan zo mijn toestel in ontvangst nemen, dus annuleren is niet echt een mogelijkheid. als ik nou met het geleverde toestel naar de winkel ga. daar de bestelling "annuleer" en weer een nieuw abonnement afsluit. dus als het waren virtueel mijn toestel inleveren en dan weer mijn toestel meenemen met een nieuw abonnement. kan dat dan wel...
Reputatie 2
Badge
Nee, dat kan niet, je hebt een verwachting die echt niet waargemaakt gaat worden. dus wat Karin zegt, of annuleren en nieuwe bestelling met 10 gig, of 8 Gig zoals nu

Zal echt niet anders worden

De optie die jij noemt kun je proberen, maar je toestel is gekoppled aan je huidige abbo, dus geen je weinig kans
Nee, dat kan niet, je hebt een verwachting die echt niet waargemaakt gaat worden. dus wat Karin zegt, of annuleren en nieuwe bestelling met 10 gig, of 8 Gig zoals nu

Zal echt niet anders worden

De optie die jij noemt kun je proberen, maar je toestel is gekoppeld aan je huidige abbo, dus geen je weinig kans

ik vind en blijf het een raar verhaal vinden, er verandert namelijk helemaal niks aan de kost zowel voor mijn verbruik als de kosten voor het toestel zelf. ik had er in kunnen komen wanneer hier een verschil in zal zitten. en wat u aan geeft dat het toestel gekoppeld is aan mij mijn huidige abbo. dat is ook raar want als ik zal upgraden tegen een meerprijs kan het wel.. terwijl het gewoon een upgrade is van mijn data bundel.
Je dient gewoon even een bestelling die je deed ongedaan te maken zodat deze uit het systeem verwijdert wordt. Daarna pas kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Dus bestelling 1 annuleren
Bestelling 2 plaatsen
Je dient gewoon even een bestelling die je deed ongedaan te maken zodat deze uit het systeem verwijdert wordt. Daarna pas kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
Dus bestelling 1 annuleren
Bestelling 2 plaatsen
daar ben ik inmiddels achter wat ik moet doen dankjewel ervoor, alleen ik heb het toestel nu al ontvangen. dus dat is toch raar dat ik nu mijn toestel weer moet terug sturen terwijl ik er al te lang op heb zitten wachtem. en het maakt mij helemaal niet uit wat voor abbovorm ik heb, geef mij gewoon meer data voor het zelfde bedrag, want ik kan nu toch ook een upgrade uitvoeren op de website. dus doe dat gewoon en pas het bedrag aan en klaar zijn we.
Reputatie 2
Badge
Hoi Leroy,

Lijkt me goed om dit topic te sluiten,
Je begrijpt, ondanks onze hulp en adviezen, niet dat je een abonnement hebt afgesloten onder bepaalde voorwaarden.. Dus wat je wilt kan je waarschijnlijk op je buik schrijven, tenzij je onze adviezen opvolgt, wat je niet wilt.

Succes
Nee je bent een abonnement aangegaan voor 4GB en dat hebben meer bestaande klanten die krijgen ook geen 5Gb . Dikke pech voor je maar wat jij wilt gaat niet lukken. Een gedane bestelling wordt niet aangepast .je hebt wel 14 dagen bedenktijd. Kunt dan annuleren en opnieuw bestellen.
Hoi Leroy,

Lijkt me goed om dit topic te sluiten,
Je begrijpt, ondanks onze hulp en adviezen, niet dat je een abonnement hebt afgesloten onder bepaalde voorwaarden.. Dus wat je wilt kan je waarschijnlijk op je buik schrijven, tenzij je onze adviezen opvolgt, wat je niet wilt.

wat is dit voor boelshit wat je zegt, je moet ophouden met aannames te doen dat ik dat niet wil opvolgen daar gaat het niet om!! ik verwacht gewoon een service van Tele2, want die hebt ik tot op heden nog niet gehad.
Succes
Dit valt niet onder service. Je wilt meer dan je bestelde. Je toestel is geleverd inmiddels dus je contract zal ingaan tegen de voorwaarden waarmee je akkoord ging