Waar blijft de samsung S7 Edge??


  • Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Erg bizar dat tele2 geen enkele info geeft betreft de mensen die een pre-order hebben gedaan waarvan het toestel nog niet geleverd is.
Tevens beginnen ze ook nog te factureren.
Super slimme zet om klanten op een smerige manier te belazeren, want dat is dit gewoon. belazeren.
Jullie zijn verplicht om naar de klanten te vermelden hoelang de levering van de telefoons ongeacht of het een samsung is of iPhone duurt.
Geen lul verhalen van dat weten we niet.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Ik heb contact gehad met tele2 klantenservice en ze hopen dat het einde van de week geleverd gaat worden
Op hoop kan je niet bouwen..
Reputatie 4
Badge +3
Beste watmotje,

We ervaren nog steeds vertraging bij het leveren van dit toestel. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar ons speciale topic hierover.


Ik hoop (oprecht) dat je het toestel snel zult ontvangen.

Groetjes,
Rick