Waar blijft de informatie over mijn verlenging met de Iphone 7 plus? Silver?

• 21 januari 2017
  • 26 reacties
  • 1273 x bekeken

Hallo Tele2 Community,

Op 6 Januari jl. heb ik mijn tele2 abonnement verlengt met de Iphone 7 plus (silver). Nu ben ik goed op de hoogte gesteld door de telefonische verkoper dat ik er even op zou moeten wachten. Echter zou dat echt maar 10 werkdagen duren. Via de website https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/apple/levertijden-iphone-7/?_ga=1.70556240.1910201381.1482423255 weet ik inmiddels dat ik vanaf 3 januari 4+ weken moet wachten. Maar mijn frustatiepunt ligt nu vooral bij het feit dat er geen informatie wordt verstrekt over de update van mijn bestelling, hoelang ik nog moet wachten of überhaupt een bericht dat het nog even duurt, why not? En hoe zit het nu eigenlijk? De 14 dagen annuleringsrecht is inmiddels ook verlopen. Geef me dan maar de iphone 7 plus silver 128gb!;)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Ik ben vast niet de enige, anders waren er geen levertijden. Wie ervaart dit ook?
Hey, ik heb 17 januari mijn abbonement verlengt met de iPhone 7 zwart 128gb die toen en nu nog steeds beschikbaar is. Tot op heden nog niks gehoord, alleen dat hij blijkbaar toch niet beschikbaar is
Heb ook 17 januari verlengd met Iphone 7 128GB Jet Black, na ontvangst mail dat deze niet leverbaar is en check via de website met levertijden de klantenservice gebeld, deze bestelling geannuleerd en omgezet naar de Iphone 7 128gb black, immers deze zou op voorraad/beschikbaar zijn volgens de medewerker aan de telefoon als op de speciale website van Tele2.. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze niet op voorraad is. Informatie die wordt verstrekt is niet helemaal up-to-date lijkt mij....
Dat denk ik ook. Ik vind dat de klantenservice zich meer met service en klanttevredenheid bezig moet houden. Ik had eerst verlengt met een iphone 7 Silver via telefonische verkoop. De aardige verkoper verteldde dat de plus (die ik eigenlijk wou en hoop snel te krijgen:)) op dat moment niet leverbaar was (29 december). Dus ik koos voor de 7, hij zweerde plechtig dat die gewoon leverbaar was. Hij legt de telefoon haastig neer, wss einde dienst. En ik kreeg de mail dat ie niet op voorraad was. Bizar, want ik weet uit eigen ervaring (via een callcenter telefonische verkoop gedaan voor Tele2) dat voordat je het voor de klant verlengt je
Weet Of het toestel op voorraad is. Gewoon een target verhaal. Heb het twee dagen daarna geannuleerd, er nog even goed over nagedacht of ik niet zou moeten iverstappen. Ik neem ook alles in 1 af. Als je geen mobiel abo hebt en je naast 3 in 1 een mobiel abo afsluit krijg je 50 euro korting op het toestel. Een kpn compleet verhaal. Geld uiteraard alleen voor nieuwe klanten, nu weet ik dat het systematisch (nog) niet kan, zou eerst mijn abonnement moeten opzeggen, voordat het systeem dat toelaat. Ik geloof alleen niet dat als er een beetje meer noeite wordt gedaan het niet mogelijk is. Het bekende verhaal: toen u ooit klant werd heeft u ook een korting gehad. Maar de klant die nog geen mobiel abo heeft bij tele 2 heeft ook een intro korting gehad op 3 in 1? Lekker on topic dit ook. Maar ik ben blijkbaar een gierige nederlander;)
Ik ga in ieder geval maandag weer bellen...en ik denk ook als er moeite wordt gedaan dat er meer mogelijk is.
Maar wees gewoon eerlijk over de levertijden, niet zeggen dat er voorraad is als deze er blijkbaar dus niet is...
Gebeld vandaag, toestel wordt morgen geleverd...
Dan ga ik morgen ook maar eens bellen. Wel slecht dat je zelf aan de bel moet trekken...
Ze kunnen precies zien hoeveel toestellen aanwezig zijn, indien ze op voorraad zijn...
Ik heb precies dezelfde besteld als die van jou, dus zullen vast wel op voorraad hebben dan.
Ik bestelde bij mijn verlenging iPhone 7 plus 256 gb zwart. 3 weken wachten niks. Ik bel op zeggen ze niet op voorraad deze kleur wel die andere. Zeg oke dan die andere maar. Moest ze even aanvraag annuleren en nieuw aanvraag doen . Zeg ze onee die is er ook niet. Maar wel me aanvraag van 7 december is veranderd naar 3 januari dus achter in de rij weer.
Benieuwd hoe het met de acties zijn na de aanvraag datum want alles daalt in waarde dus ook deze iphones.
Wekelijks krijgen mensen maandag een update. Nou niet 1 gehad
Ik ga morgen ook maar gewoon bellen. Misschien zijn we gewoon spook klanten geworden. Door te kort op elkaar te verlengen, te anuleren en dan al weer een nieuwe aanvraag te hebben verstuurd. Haha.
Update: waarschijnlijk speel ik nu met vuur, maar ik heb mijn iphone 7 plus 32gb geannuleerd en een nieuwe aanvraag gedaan voor de 7 plus 132 gb silver. Dit toestel was wel leverbaar..spannend. Ik heb nog geen bevestiging van annulering en nieuwe aanvraag, de cancelling bleef op in progress staan. Ergens hoop ik natuurlijk dat mijn "aanname" over systematische conflicten juist is
Reputatie 4
Badge +3
Update: waarschijnlijk speel ik nu met vuur, maar ik heb mijn iphone 7 plus 32gb geannuleerd en een nieuwe aanvraag gedaan voor de 7 plus 132 gb silver. Dit toestel was wel leverbaar..spannend. Ik heb nog geen bevestiging van annulering en nieuwe aanvraag, de cancelling bleef op in progress staan. Ergens hoop ik natuurlijk dat mijn "aanname" over systematische conflicten juist is
Dat is wel een beetje de goden verzoeken hoor, wat jij doet 😛 Nee grapje, in het systeem ziet het er tot nu toe goed uit.
Reputatie 7
Badge +4
Nu hopen dat je door de credit check komt. Preventel houd ook bij hoeveel aanvragen iemand doet.
Update: hij is bezorgd!!
Webcare ik heb nog een vraag! Namelijk als volgt: ik dacht dat als het pakket is aangenomen(staat ook in de brief uit de doos) mijn nieuwe simkaart gelijk is geactiveeerd en mijn oude geblokkeerd. Nu is het 5 uur naar dato en het is nog steeds zoals het was. Oud is nog actief:)
Reputatie 7
Badge +4
Dat gaat niet vanzelf. Probeer je oude sim nog eens? Als die het nog doet, bel dan maandag de klantenservice, dan kunnen ze die nieuwe activeren.
Reputatie 4
Badge +3
Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren?
Hoi Tom van Tele2,
Het is nog niet geactiveerd, maar dit gaat wel op 23 april gebeuren. eric, dit gaat wel vanzelf en de nieuwe simkaart valt nog niet te activeren mbt het systeem die blijft hangen op 'in progress'. In theorie heb ik nog geen nieuwe simkaart, in de praktijk wel. Zou mijn oude simkaart het nu begeven, zou ik ook geen nieuwe aan kunnen vragen. Natuurlijk is dit uiteindelijk wel mogelijk, echter niet via de eerste lijn, de helpdesk. Waarom de 23e van april, wat ik ook wel dacht, einddatum van mijn huidige contract bij Tele2. Ik heb alleen de berichtgeving van nieuwe klanten gekregen en niet van een verlening. Kan gebeuren:)
Ik zou wel mijn huidige internet bundel verhogen, echter is dit niet mogelijk. Kan dit ook op een andere manier dan de helpdesk en mijn Tele2 Tom? Ik heb nu overigens 1000mb met een gratis verdubbelaar.
Reputatie 7
Badge +4
Kan dat niet meer via mijn.tele2.nl?
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-aanpassen

Dan blijft alleen de klantenservice over.

Of het is niet meer mogelijk:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/verbetering/

Het laatste eric:)
Reputatie 7
Badge +4
Ah.. dan is het wachten tot 23 april.. Je kunt wel nog extra internet bundels bestellen als je echt niet kan wachten ..

I know:) Daar maak ik dan ook al enige tijd gebruik van. De kosten hiervan lopen een beetje op. Had eerder moeten ingrijpen.