vraag

Waar blijft de Huawei Mate 20 Pro?

Ik heb 23 oktober de Huawei mate 20 pro besteld.
Na drie keer een chatsessie gehad te hebben met vage antwoorden nog geen stap verder.
Snap uiteraard dat geduld een schone zaak is maar ten eerste is de telefoon 1 week te laat en ten tweede wordt je op geen enkele manier op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Hoe nu?

1 Reactie

Zelfde geval bij mjj. Ook verschillende keren via de chat contact opgenomen. Had het toestel afgelopen zaterdag eigenlijk al wel verwacht aangezien hij afgelopen vrijdag al verkrijgbaar was, dus toen al contact opgenomen. De site en de medewerker gaven toen aan dat het toestel op voorraad was en dat ik een mailtje van Reviva moest afwachten wat niet lang meer kon duren aangezien het toestel op voorraad was. Maandag kijk ik en staat er ineens een week levertijd, welke elke dag weer verlengt wordt tot een week. Geen communicatie over wat het probleem is van de vertraging en bij andere sites is het toestel wel gewoon op voorraad en kun je het toestel de volgende dag gewoon ontvangen (Twilight versie). Ook hier dus een teleurgestelde nieuwe klant die graag wil weten wat er nu aan de hand is en een echte verwachtte leverdatum eist.

Reageer