beantwoord

Wanneer gaat mijn verlenging in en kan ik nog opwaarderen

  • 9 April 2021
  • 6 reacties
  • 393 x bekeken

Ik heb dinsdag een nieuw toestel met verlengen aangeschaft maar nu zie ik mijn verlenging pas ingaat na het verlopen van mijn oude contract. Raar toch waarom zou ik dan al verlengen als ik toch nog 4 maanden moet wachten, en dat terwijl mijn nieuwe abo ook nog duurder is. Je zou verwachten dat je als meer dan 10 jaar vaste klant hier direct gebruik van kan maken. 

icon

Beste antwoord door eric 9 April 2021, 17:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je betaalt het nieuwe duurdere contract plus de nieuwe telefoon pas zodra dit ingaat.

 

dat was mijn vraag toch helemaal niet…

 

Reputatie 7
Badge +12

Wat is je vraag dan wel? Je hebt een lopend contract tot “ongeveer over 4 maanden". Een eventueel nieuw toestel kun je voortijdig al geleverd krijgen. Maar een verlening en de nieuwe looptijd/voorwaarden/prijs gaat in aansluitend aan je oude abonnement.

kan ik voor die vier maanden wel mijn abo wijzigen ik heb nu nl geen bel te goed en bellen via wifi kun je niet meer als standaard instellen. laatste maanden toch aardig wat extra kosten gehad. dus graag had ik wat bel tegoed bij mijn abo toegevoegd voor mijn verlenging ingaat.

 

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt binnen een lopend abonnement ook je bundels wijzigen. Ga daarvoor naar mijn.tele2.nl en dan naar producten, je abonnement en dan aanpassen bundels. Verhogingen van een bundel gaan direct in. Eventuele buiten de bundel kosten die je al gemaakt hebt deze maand blijven wel staan. Je kunt de komende maand ook weer terugstappen van die hogere bundel.

Reputatie 7

kan ik voor die vier maanden wel mijn abo wijzigen ik heb nu nl geen bel te goed en bellen via wifi kun je niet meer als standaard instellen. laatste maanden toch aardig wat extra kosten gehad. dus graag had ik wat bel tegoed bij mijn abo toegevoegd voor mijn verlenging ingaat.

 

Ook als vaste klant gaat je abonnement pas in na het lopende contract. De reden hiervan: je bent een contract aangegaan en die dien je uit te zitten. De reden dat je wel eerder kunt verlengen is dat je dan een eventueel toestel wel al eerder geleverd kunt krijgen, daar is door veel klanten vraag naar.

Als je tekort belbundel hebt, dan kan je het huidige abonnement gedurende de looptijd van het contract eenvoudig uitbreiden naar onbeperkt bellen.