beantwoord

Vreemde manier van communiceren bij Tele2 Zakelijk

• 7 februari 2018
  • 5 reacties
  • 149 x bekeken

Ik heb in 2016 een jaarabonnement afgesloten bij Tele2 Zakelijk. Tijdens dat jaarabonnement kwam ik erachter dat Tele2 Zakelijk vrijwel onbereikbaar is voor vragen:

- het 020-nummer staat elke keer minimaal 20 minuten in de wacht
- customerservice@tele2zakelijk.nl wordt maar 1x in de 6 (!!!) weken beantwoord
- er zijn geen social media accounts of chat oid

En Tele2 Consumenten verschuilt zich achter het feit dat het een heel ander bedrijf is en daarom geen boodschappen over kan brengen.

Uiteindelijk heb ik dan maar een ticket aangemaakt om antwoord op vragen te krijgen, maar ook tickets staan doodleuk meer dan 3 maanden open.

Genoeg is genoeg, dus 1 dag voordat het jaarabonnement afliep heb ik het opgezegd (waarvan ik een ticketnummer heb!) en met inachtneming van 1 maand opzegtermijn is het bijbehorende mobiele nummer een maand later geporteerd naar een nieuwe provider.

Dat weerhoudt Tele2 Zakelijk er echter niet van om nog steeds facturen te sturen. Ook staat het abonnement nog steeds open in "MijnTele2 Zakelijk".

Wat hebben jullie nog meer nodig dan een verzoek tot opzegging (met ticketnummer!) EN een portering naar een nieuwe provider????

Ik weet niet meer zo goed hoe ik jullie moet bereiken, dus ik probeer het maar op deze manier....
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 7 februari 2018, 17:36

Hoi crijken,

Helaas is het zo dat wij je, hoe graag we dit ook willen, niet kunnen helpen met zakelijke producten. Het enige wat ik je kan adviseren is om contact te blijven zoeken met onze collega's van Tele2 zakelijk.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas, Dit forum is alleen voor consumenten producten. Bij zakelijke producten kunnen er veel verschillende contractsvormen en SLA's voorkomen waar wij als mede (consumenten) klanten niets over kunnen meegeven. Ook de moderators hebben geen inzicht in de zakelijke contracten en mogelijkheden.
Opzeggen gaat volgens de zakelijke website online : https://www.tele2.nl/zakelijk/klantenservice/diensten/abonnement-opzeggen/
Er geldt mischien wel een opzegtermijn? Maar misschien is dat bij jouw zakelijke contract wel weer anders. Vandaar dat je alleen bij hun zakelijke helpdesk terecht kan met verdere vragen, ook al moet je wat langer wachten. https://www.tele2.nl/zakelijk/contact-customer-service/
Duidelijk Eric....

Helaas is dit een bevestiging van het probleem van de onbereikbaarheid van de zakelijke club. Gemiste kans...
Reputatie 4
Badge
Hoi crijken,

Helaas is het zo dat wij je, hoe graag we dit ook willen, niet kunnen helpen met zakelijke producten. Het enige wat ik je kan adviseren is om contact te blijven zoeken met onze collega's van Tele2 zakelijk.

Mark
Ik vraag ook niet om hulp bij het product zelf, maar om hulp bij de communicatie. Tele2 Zakelijk kiest er blijkbaar voor om slecht bereikbaar te zijn, want op geen enkele vorm van communicatie wordt (tijdig) gereageerd.

Wat ik van Tele2 Consumenten niet begrijp, is dat niemand me blijkbaar kan/mag doorverbinden en dat niemand een berichtje achter kan laten bij de zakelijke collega's. Misschien Barry Wissink zelf maar even gaan mailen dan....
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.