beantwoord

vreemde factuur Tele2

• 6 januari 2016
  • 5 reacties
  • 665 x bekeken

hallo, op mijn factuur van 24 december 2015 met factuurnummer NL1506671012 staat het onderstaande:

+447537410217 Verenigd Koninkrijk, Sms 10-12-15 23:10:05 1 Nederland € 0,10
+447537410287 Verenigd Koninkrijk, Sms 10-12-15 23:36:21 1 Nederland € 0,10

Ik heb die smsjes nooit gestuurd en ken dat telefoonnummer ook helemaal niet. hoe kan dat dan op mijn factuur staan?
icon

Beste antwoord door tooll 7 januari 2016, 08:09

Waarschijnlijk heb je je aangemeld bij facetime, zij brengen deze aanmelding in rekening
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Waarschijnlijk heb je je aangemeld bij facetime, zij brengen deze aanmelding in rekening
Reputatie 1
Badge +2
Hoi,

Klopt het wat tooll zegt? Heb je je aangemeld voor bepaalde diensten? Kijk hier trouwens eens voor meer info over hoe jij je rekening goed in de gaten kunt houden en niet voor verrassingen komt te staan!

Groeten Maarten
Hoi,

Klopt het wat tooll zegt? Heb je je aangemeld voor bepaalde diensten? Kijk hier trouwens eens voor meer info over hoe jij je rekening goed in de gaten kunt houden en niet voor verrassingen komt te staan!

Groeten Maarten

Ja klopt heb facetime gebruikt,

Kost dat elke keer dat ik het gebruik €0,10,- ?
Reputatie 2
Badge
Volgens mij alleen als je facetime activeert, het kost je natuurlijk wel data.
Reputatie 5
Badge +3
Op je dataverbruik na, worden er voor het gebruik van de applicaties geen kosten in rekening gebracht. Bij een systeemherstel (fabrieksinstellingen) of bij het veranderen of opnieuw plaatsen van je simkaart, moet je iPhone de applicaties opnieuw activeren en betaal je opnieuw voor een sms'je naar het buitenland.