beantwoord

Vraagje over algemene voorwaarden simkaart aanvragen.

• 1 maart 2018
  • 5 reacties
  • 209 x bekeken

Reputatie 5
Badge
Heb een vraag, was aan het kijken wat de mogelijkheid was om als ik ooit me simkaart kwijt raak een nieuwe te bestellen.

Nu is dit vrij eenvoudig, maar ik zag wel dat ik akkoord dien te gaan met nieuwe voorwaarden... hoe zit dat? Ik verander me bundel in principe niet maar bestel gewoon een simkaart om mijn oude of kwijtgeraakte simkaart te vervangen (dus snap daarom niet waarom ik aan nieuwe voorwaarden moet binden) .

Dus kort gezegd wat als er dingen in de nieuwe voorwaarden staan vermeld waar ik niet mee akkoord ben kan ik geen simkaart bestellen voor mijn simkaart die dan kwijt is of defect?
icon

Beste antwoord door Emiel van Tele2 3 maart 2018, 09:09

Goedemorgen Simnlru,

Staat dit op de site aangegeven? Mocht je simkaart ooit kwijtraken, kan je inderdaad gewoon een nieuwe simkaart bestellen, alleen bij het verlengen van je abonnementen is er sprake van nieuwe voorwaarden.

Groet Emiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Goedemorgen Simnlru,

Staat dit op de site aangegeven? Mocht je simkaart ooit kwijtraken, kan je inderdaad gewoon een nieuwe simkaart bestellen, alleen bij het verlengen van je abonnementen is er sprake van nieuwe voorwaarden.

Groet Emiel
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen Simnlru,

Groet Emiel

Hoi Emiel,

Dit staat op de site aangegeven:

Dus je dient wel akkoord te gaan met nieuwe voorwaarden, waarom want zoals jij aangeeft en ik al dacht is dit alleen bij het verlengen van mijn contract of wijzigen van mijn bundels.
Reputatie 5
Badge
@Emiel van Tele2

Wacht nog steeds op een verklaring 😉 .
Reputatie 1
Badge
@Simnlru

Excuses voor het lange wachten, ik ben je vraag niet vergeten, maar ben dit nog even verder voor je aan het uitzoeken.

Groet Emiel
Reputatie 5
Badge
@Simnlru

Excuses voor het lange wachten, ik ben je vraag niet vergeten, maar ben dit nog even verder voor je aan het uitzoeken.

Groet Emiel

Top!