beantwoord

Vraag over wachttijd als telefoon niet op voorrad is

• 30 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Hallo goedemiddag,
Ik heb een vraagje ik heb een paar dagen geleden een iphone xr zwart 128 gb besteld alleen nu staat er dat ze deze telefoon niet op voorraad hebben kan u mij vertellen hoe lang dit kan duren voordat Julie de telefoon weer hebben.
En nog iets ik heb nou een Sim only bij Robin mobile moet ik zelf mijn Sim only stop zetten of wordt dat door julie geregeld
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 september 2019, 15:26

Hallo,

Je vind op onze website een overzicht van de levertijden. De iPhone Xr 128Gb zwart heeft helaas een levertijd van 2 weken.
Heb je aangegeven je nummer te willen behouden dan regelen wij de opzegging voor je bij je huidige provider. Meer info daarover vind je hier.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Op de laatste vraag: als je je nummer wilt behouden moet je bij de aanvraag vermelden met nummerbehoud. dan wordt de opzegging zodanig geregeld dat de overstap naadloos gaat,
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Je vind op onze website een overzicht van de levertijden. De iPhone Xr 128Gb zwart heeft helaas een levertijd van 2 weken.
Heb je aangegeven je nummer te willen behouden dan regelen wij de opzegging voor je bij je huidige provider. Meer info daarover vind je hier.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra