beantwoord

Vraag over bestelling

  • 26 October 2021
  • 1 reactie
  • 100 x bekeken

beste lezer.

ik heb een probleempje opgelopen en hoop wat hulp hier te vinden.

ik heb afgelopen vrijdag. mijn abonement verlengt bij tele2 en daarbij een telefoon besteld. die heb ik via de site betaald maar naderhand heb ik een mail ontvangen dat ik het nog moet betalen. ik heb dus contact opgenomen met de tele2 helpdesk, en met hun aanwijzingen een mail gestuurd naar de betalings beweis mail. nu heb ik een reactie terug gekregen dat ze het niet hebben kunnen vinden aan hun kant, maar ja nu zit ik zonder mijn geld en zonder mijn telefoon.  en ik hoop dat ik snel een terug betaling krijg want ik kan de telefoon niet 2 keer betalen en als ik voor de 31ste hem niet heb verlies ik mijn kans op de telefoon+tv deal van xiaomi

weet iemand mij hier mee te helpen?

icon

Beste antwoord door carbear 1 November 2021, 20:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Volgens mij kan je het beste nog een keer contact opnemen met de klantenservice. Hier op het forum moet je soms lang wachten op een moderator en je hebt haast voor die actie.

 

 Soms kruizen de betalingen en die mail die je hebt gekregen elkaar. Alleen de klantenservice kan dit voor je uitzoeken..