beantwoord

Vraag: Contract verlengen

  • 17 juni 2016
  • 2 reacties
  • 159 x bekeken

Ik wil online mijn contract verlengen. Ik heb nu SIM only en wil mijn contract nu met een toestel erbij verlengen. Helaas, wordt ik gevraagd om legitimatie aan te geven in de form van een nummer. Maar ik heb maar een buitenlandspassport en volgens het systeem klopt het cijfer niet. Hoe kan ik nu online verlengen?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 20 juni 2016, 15:52

Hoi Emilyl,
Het is spijtig, maar het is niet mogelijk om online te verlengen zonder een Nederlands identiteitsbewijs.
Je kan wel naar een winkel van Tele2, zoals eric zegt. Hier kan je de locaties vinden:
Tele2 Winkels
Wil je het liever telefonisch doen, dan kan dit ook.
Bel gratis 0800-1602 en we gaan ons best doen om je te helpen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met buitenlandse legitimatie kun je niet online verlengen bij tele2. Probeer eens een tele2 winkel. Er zijn er inmiddels een stuk of 8.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Emilyl,
Het is spijtig, maar het is niet mogelijk om online te verlengen zonder een Nederlands identiteitsbewijs.
Je kan wel naar een winkel van Tele2, zoals eric zegt. Hier kan je de locaties vinden:
Tele2 Winkels
Wil je het liever telefonisch doen, dan kan dit ook.
Bel gratis 0800-1602 en we gaan ons best doen om je te helpen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben