beantwoord

Vowifi

• 5 januari 2018
  • 8 reacties
  • 2574 x bekeken

Hallo, ik heb een klacht over bellen via WiFi. De verbinding is vaak erg slecht en valt weg. Ik heb bij instellingen bellen via WiFi uitgezet, maar ik blijf via WiFi bellen. Met gewoon WiFi internet geen problemen. Ik wil gewoon normaal bellen, dat ging prima!
icon

Beste antwoord door eric 5 januari 2018, 20:55

Je kunt als de bellen app neemt rechtsboven de drie puntjes kiezen en dan instellingen. Daar kun je het bellen over wifi aanklikken en dan het toggletje naar links zetten (plaatje 1)

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt dus een samsung S8? Ik ook.
Zet even wat screenshots wat je precies uitzet? Bij mij kan ik het gewoon aan en uitzetten. Wat gebeurd er als je wifi gewoon uitzrt?
Ja ik heb een s8. Als ik Wi-Fi volledig uitzet belt ie ook niet meer via WiFi. Dan zie ik dat telefoontje met Wi-Fi teken niet meer in de balk.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt als de bellen app neemt rechtsboven de drie puntjes kiezen en dan instellingen. Daar kun je het bellen over wifi aanklikken en dan het toggletje naar links zetten (plaatje 1)

Opgelost! Dank Je!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Badge
Hallo Esther,

Mooi om te zien dat het opgelost is samen met eric. Je kan wel weer onder de mobiele netwerken "bellen over 4G" aanzetten. Dat heeft niet met de wifi te maken, je belt dan via de beste verbinding, het 4G netwerk.

Hoe komen jullie bij deze instellingen? Ik kan alleen de Bellen via 4G vinden...

Hoe komen jullie bij deze instellingen? Ik kan alleen de Bellen via 4G vinden...

Nevermind! Gevonden dankjewel !!