Vouchercode JBL product niet ontvangen van Fit For Free actie.

• 13 september 2018
  • 5 reacties
  • 131 x bekeken

Goedenavond,

Op 13-08-2018 heb ik een bevestiging ontvangen dat ik aan deze actie deelneem en dat ik binnen vier weken de vouchercode zou ontvangen. Het is nu meer dan vier weken later maar heb deze voucher nog steeds niet ontvangen. Hoelang zal dit nog gaan duren?

Met vriendelijke groet,
Jim Vissers

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi jimvissers96

Welkom op het forum van Tele2,

Vervelend dat je de voucher nog niet hebt gekregen.

Ik heb aan het hoofdkantoor gevraagd je deze snel mogelijk te sturen.

Fijn weekend,

Arjan
Beste Arjan,

We zijn ondertussen al 4 werkdagen verder en heb nog steeds geen voucher ontvangen. Wacht nu al een week langer dan volgens de actie zou moeten duren.

Met vriendelijke groet,
Jim Vissers
@Arjan van Tele2
Beste Arjan,

Terugkomend op mijn topic, we zijn nu onderhand al 27 dagen verder en ik heb nog steeds geen voucher ontvangen. Ik heb 2 weken geleden nog contact opgenomen met de klantenservice maar die konden mij ook niet verder helpen. De bevestiging van deelname aan de actie is inmiddels al 2 maanden geleden ontvangen en zou dus graag zo snel mogelijk de voucher willen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Jim Vissers
Reputatie 6
Badge
Hoi Jim,

Dit duurt echt te lang hoor, ik heb gebeld net, naar de afdeling, ze gaan er weer naar kijken, en houden mij op de hoogte.

Groet,

Arjan
@Arjan van Tele2

Beste Arjan,

heeft u inmiddels al wat gehoord over de voucher want heb deze nog steeds niet ontvangen. Ben vorige week naar een TELE2 winkel gegaan maar deze konden mij ook niet verder helpen. Mijn geduld raakt onderhand wel een beetje op.

Met vriendelijke groeten,
Jim Vissers