beantwoord

Voorwaarden verlenging abonnement

• 2 april 2016
  • 8 reacties
  • 213 x bekeken

Hallo,

Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen. Nu heb ik vernomen dat de voorwaarde van het internet veranderd is, dat wanneer je internet op is de snelheid niet meer verlaagd wordt, maar gewoon de internetbundel wordt afgesloten.

Nu is mijn vraag; geldt dit ook bij een verlenging, of gaat dit onder dezelfde voorwaarden verder?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Céline
icon

Beste antwoord door karin 2 april 2016, 12:44

Hoi Cèline,

Bij verlenging sluit je een nieuw abonnement af met de daarbij behorende voorwaarden. Wil je liever de voorwaarden die je nu hebt behouden dan verleng je gewoon niet.

Fijn weekend

Groetjes Karin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hoi Cèline,

Bij verlenging sluit je een nieuw abonnement af met de daarbij behorende voorwaarden. Wil je liever de voorwaarden die je nu hebt behouden dan verleng je gewoon niet.

Fijn weekend

Groetjes Karin
Hoi Cèline,

Fijn weekend

Groetjes Karin

Oke, ik heb een nieuw toestel nodig dus denk niet dat ik dan een keuze heb haha.
Maar dan weet ik voldoende, bedankt voor je snelle reactie!
Je kunt wel maandelijks je abo bijstellen omhoog en omlaag. Dus blijkt dat je regelmatig te weinig data hebt kies je eventueel een grotere bundel.
Succes met je keuze of weet je het al?
Je kunt wel maandelijks je abo bijstellen omhoog en omlaag. Dus blijkt dat je regelmatig te weinig data hebt kies je eventueel een grotere bundel.
Succes met je keuze of weet je het al?

Dankjewel! Ik ga de Samsung Galaxy S7 Edge in het goud nemen. Ik dacht eerst aan 4GB, maar denk dat ik nu toch maar voor de 8GB ga!
Goeie keuze ik heb zelf de gouden S7
Prachtig toestel !
Je kunt natuurlijk beginnen met 4GB en mocht dat te weinig blijken upgraden naar 8GB
Aan jou de keuze!

Groetjes
Goeie keuze ik heb zelf de gouden S7
Prachtig toestel !
Je kunt natuurlijk beginnen met 4G en mocht dat te weinig blijken upgraden naar 8GB
Aan jou de keuze!

Groetjes

O ja dat kan natuurlijk ook nog. Scheelt dat niet in de maandelijkse kosten als ik dat achteraf besluit te doen?
Je kunt eens 0800-1602 bellen dat is afdeling verkoop, misschien is er momenteel een actieprijs.
Even ter aanvulling Een abonnement kan elke maand gratis naar boven of beneden worden bijgesteld, maar nooit lager dan je hebt afgesloten. Dus je sluit eeen abonnement af van 4GB dan kun je niet verlagen naar 2. wel verhogen naar bijvoorbeeld 24GB
Daarom laag afsluiten.
Upgraden gaat altijd meteen in, downgraden aan het begin van je nieuwe maand
Je kunt bijstellen via Mijn Tele2