Voorraad S8 Plus


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

47 Reacties

Reputatie 1
Estherunlimited schreef:

swbosman schreef:

Smikkel schreef:

Estherunlimited schreef:

Smikkel schreef:

Estherunlimited schreef:


Staat ook vaak bij café's een bord : Morgen gratis bier.
Wanneer is morgen?



Een week na de dag van vandaag volgens providers. :P



Tip
Je hebt 14 dagen bedenktijd en je kunt annuleren en vervolgens nieuwe bestellen bij Belsimpel of Mobiel.nl. Zij houden zich aan beloftes



Dat is waar,

Maar ik heb hem besteld met de deal dat hij voor dezelfde prijs als de S8 is.
Als ik dat doe is er een meerprijs van 150 à 200 afhankelijk van de aanbieder.



ik heb hem ook besteld voor de zelfde prijs als de s8. maar nu krijg ik de factuur en er staat gewoon de normale prijs op. klatenservice gebeld en nu weten ze verder niks van de deal dat de s8 plus voor de zelfde prijs was als de s8. naar mijn weten duurde de actie tot 2 jan 24.

00 uur. ze gaan het uitzoeken maar snap er niks van. krijg dus nu een factuur dan ik eenmalig 400 euro moet betalen. dat zou 288 moeten zijn omdat ik mijn abbo aangepast had dat ik 10 euro per maand meer zou betalen. kwam ik op 28 per maand en 288 eenmalig betalen. vreemd dat ze de actie niet eens kennen.



Maar heb je dat wel schriftelijk in je bestelbevestiging?


Heb hetzelfde kwa kosten.
Staat in je contract wat je betaald per maand en eenmalig inclusief thuiskoopheffing.
Door je abonnement te verlengen of een nieuwe aan te vragen zijn beide partijen akkoord gegaan met het bedrag dat in het contract staat mits het juist gemeld stond.
Mochten ze toch per se kosten eisen die hoger zijn heb je nog altijd volgens de clausule je opzegtermijn.

Heb je je telefoon al wel binnen? 🙂
Ik wacht namelijk nogsteeds
telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.
Reputatie 1
swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD
Reputatie 4
Badge
@swbosman
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Smikkel,

Goed om te zien dat je ondertussen een mail hebt gehad. Waarom je die vandaag pas hebt ontvangen is mij echter niet duidelijk, aangezien deze altijd gelijk wordt gestuurd (of er wordt een mail gestuurd dat je toestel niet op voorraad is). Helaas zit de OPD, in verband met de vakantieperiode, nog met een lagere bezetting, maar goed om te lezen dat ze maandag je toestel komen afleveren.

Groetjes,

Hinke
Smikkel schreef:

swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD

De eerste dag bij mij was zondag.
Reputatie 1
MJvandervelden schreef:

Smikkel schreef:

swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD

De eerste dag bij mij was zondag.


Word een lange zaterdag haha,
Hopelijk is die het wachten meer dan waard 🙂
MJvandervelden schreef:

Smikkel schreef:

swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD

De eerste dag bij mij was zondag.



ook net bericht gehad van opd. kan alleen niet op de site hij laad hem niet. maar idd ik heb het op 2 jan 13.29 besteld. toen liep er nog een teller mee die afliep kwa tijd en stond nog op 10.00 uur. dus dat zou dan 24.00 uur zijn. ik ga die 400 niet betalen dat word me te gek. dan maar weer retour ermee. maar jij moet dus ook ineens 400 bijbetalen? en hebt het dus ook niet voor de.prijs van de s8?
swbosman schreef:

MJvandervelden schreef:

Smikkel schreef:

swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD

De eerste dag bij mij was zondag.



ook net bericht gehad van opd. kan alleen niet op de site hij laad hem niet. maar idd ik heb het op 2 jan 13.29 besteld. toen liep er nog een teller mee die afliep kwa tijd en stond nog op 10.00 uur. dus dat zou dan 24.00 uur zijn. ik ga die 400 niet betalen dat word me te gek. dan maar weer retour ermee. maar jij moet dus ook ineens 400 bijbetalen? en hebt het dus ook niet voor de.prijs van de s8?


Klopt de site van de OPD licht er op dit moment uit.
Reputatie 1
swbosman schreef:

MJvandervelden schreef:

Smikkel schreef:

swbosman schreef:

telefoon nog niet binnen. in het contract staat dus de originele prijs voor de s8 plus. is toch raar dat ze nergens vanaf weten terwijl er dus meerdere mensen dit probleem hebben. je kon alles aanpassen naar wens dat gedaan eenmalig 288 betalen en 28 per maand zou ik opkomen. krijg ik de bevestiging staat er eenmalig 400 en 28 per maand.

hopelijk word het snel uitgezocht dan, zeker dat het binnen de termijnen was? Aanbieding liep tot 2 januari.
Weet niet meer zeker of het tot en met was,
Aangezien de normale bij betaal prijs rond dat bedrag ligt.
Mochten ze het niet kunnen oplossen heb je je opzegtermijn nog als je het er niet mee eens bent 🙂
Succes!!

Net bericht gehad van OPD :,( bezorgen niet in het weekend of geen plek meer...
Maar maandag heb ik hem volgens Tele2 en OPD

De eerste dag bij mij was zondag.



ook net bericht gehad van opd. kan alleen niet op de site hij laad hem niet. maar idd ik heb het op 2 jan 13.29 besteld. toen liep er nog een teller mee die afliep kwa tijd en stond nog op 10.00 uur. dus dat zou dan 24.00 uur zijn. ik ga die 400 niet betalen dat word me te gek. dan maar weer retour ermee. maar jij moet dus ook ineens 400 bijbetalen? en hebt het dus ook niet voor de.prijs van de s8?


Heb net gekeken (dubbel checken is nooit erg)
Maar er staat bij mij 294 (incl. TKH) eenmalige kosten met een termijn bedrag van 28,- per maand.
Ik heb hem dan wel voor januari besteld.
dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.
swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.
Ben3 schreef:

swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.

noundit zegt toch genoeg. ze proberen er mooi onderuit te komen blijkbaar. bij tele2 zegt de ene dus ja actie is er wel de ander heeft er nooit van gehoord. pff wat een bedrijf zeg. en niemand van tele2 die hier op kan reageren
swbosman schreef:

Ben3 schreef:

swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.

noundit zegt toch genoeg. ze proberen er mooi onderuit te komen blijkbaar. bij tele2 zegt de ene dus ja actie is er wel de ander heeft er nooit van gehoord. pff wat een bedrijf zeg. en niemand van tele2 die hier op kan reageren



Tot 02-01-2018
MJvandervelden schreef:

swbosman schreef:

Ben3 schreef:

swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.

noundit zegt toch genoeg. ze proberen er mooi onderuit te komen blijkbaar. bij tele2 zegt de ene dus ja actie is er wel de ander heeft er nooit van gehoord. pff wat een bedrijf zeg. en niemand van tele2 die hier op kan reageren



Tot 02-01-2018



Hij was ook nog te bestelen tot 03-01-2018 02:00 dacht ik.
Reputatie 1
MJvandervelden schreef:

MJvandervelden schreef:

swbosman schreef:

Ben3 schreef:

swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.

noundit zegt toch genoeg. ze proberen er mooi onderuit te komen blijkbaar. bij tele2 zegt de ene dus ja actie is er wel de ander heeft er nooit van gehoord. pff wat een bedrijf zeg. en niemand van tele2 die hier op kan reageren



Tot 02-01-2018



Hij was ook nog te bestelen tot 03-01-2018 02:00 dacht ik.


Wel via tele2 besteld?
Want enkel en alleen die tele2 website had deze actie. Mobiel.nl en andere retailers die tele2 aanbieden niet. Die hebben alleen de 50euro cashback.
Smikkel schreef:

MJvandervelden schreef:

MJvandervelden schreef:

swbosman schreef:

Ben3 schreef:

swbosman schreef:

dus de actie bestond wel degelijk. vaag dat ze bij tele2 nergens vanaf weten. krijg de s8plus maandag thuis.



Bij mij exact hetzelfde probleem (incl bedragen die afwijken)
Op 02 januari 2018 omstreeks 18.30 uur telefonisch besteld bij Tele2. Krijg ik de volgende dag de bevestigingsmail met het bedrag van 408 euro dat bijbetaald zou moeten worden inplaats van 288 euro.
Ook klantenservice gebeld en deze gaf aan dat de actie niet liep tot 23.59 uur maar tot 10.00 uur s'ochtends????
Dat is natuurlijk grote onzin. Er stond duidelijk tot en met 02 januari 2018 en dat is dan tot en met 23.59 uur.
Ook nog navraag gedaan in de Tele2 winkel en daar bevestigde de medewerker dat de actie liep tot 23.59 uur (heeft dit zelfs nog nagezocht in zijn mailbox).
Heb bij de klantenservice aangegeven dat men de geluidsopname van afsluiten nieuwe abbo maar moet opvragen waar het e.e.a. op zou moeten staan.
Het zal best wel goed komen, maar alleen het gezeur dat je er weer me hebt.

noundit zegt toch genoeg. ze proberen er mooi onderuit te komen blijkbaar. bij tele2 zegt de ene dus ja actie is er wel de ander heeft er nooit van gehoord. pff wat een bedrijf zeg. en niemand van tele2 die hier op kan reageren



Tot 02-01-2018



Hij was ook nog te bestelen tot 03-01-2018 02:00 dacht ik.


Wel via tele2 besteld?
Want enkel en alleen die tele2 website had deze actie. Mobiel.nl en andere retailers die tele2 aanbieden niet. Die hebben alleen de 50euro cashback.


ja via de website besteld
net weer contact gehad met tele2 en nu wisten ze wel van de actie maar nu zeiden ze er was een storing en niet alles was optijd verwerkt. Vandaar dat mijn bevestingsmail niet klopte. ze gaan de 120 euro in mindering brengen. blijf het toch vreemd vinden dat ik gisteren belde en die knakker weet niks van de actie en vandaag bel ik weer en nu leggen ze uit wat er aan de hand was en kan het opgelost worden. toch blij dat het geregeld is.
Reputatie 1
swbosman schreef:

net weer contact gehad met tele2 en nu wisten ze wel van de actie maar nu zeiden ze er was een storing en niet alles was optijd verwerkt. Vandaar dat mijn bevestingsmail niet klopte. ze gaan de 120 euro in mindering brengen. blijf het toch vreemd vinden dat ik gisteren belde en die knakker weet niks van de actie en vandaag bel ik weer en nu leggen ze uit wat er aan de hand was en kan het opgelost worden. toch blij dat het geregeld is.


Mooi dat het opgelost is en dat je toch goedkoper uitkomt aangezien telefoons overdreven prijzig zijn laatste jaren.

Goed bezig Tele2 😛
Nu alleen nog snellere levertijden lol.
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Even ter verduidelijking: De actie dat je de Samsung S8+ voor de prijs van Samsung S8 kon krijgen was er zeer zeker en was alleen via onze website te verkrijgen.

Groetjes,

Hinke
Over het algemeen is het de regel dat ze bij Tele2 weinig weten van zaken als: levertijden, klantenservice en eerlijkheid. Succes allemaal met het ontvangen van jullie telefoons, jullie zullen het nodig zijn!
Reputatie 1
mark1983 schreef:

Over het algemeen is het de regel dat ze bij Tele2 weinig weten van zaken als: levertijden, klantenservice en eerlijkheid. Succes allemaal met het ontvangen van jullie telefoons, jullie zullen het nodig zijn!


Achja we hebben hem ondertussen gekregen allemaal
Tot nu toe een top toestel en mn overstap was niet met haast.

Bedankt voor je reactie