Voorraad S8 Plus

• 3 januari 2018
  • 47 reacties
  • 1790 x bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb een Samsung S8 plus besteld,
Midnight black 64GB.

Op de voorraad lijst staat dat deze gewoon leverbaar is. (Voor 23.59 besteld morgen in huis)

Hoe kan het dan dat ik sinds vrijdag wacht op m'n mail van OPD?

Toen hij besteld was was de voorraad op, dit was bekend. Maar sinds 1 januari waren ze er weer gewoon volgens Tele2 website.

Wanneer kan ik nou mijn telefoon verwachten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

47 reacties

Reputatie 7
Badge
Hoi Smikkel

Staat ook vaak bij café's een bord : Morgen gratis bier.
Wanneer is morgen?
Reputatie 1

Wanneer is morgen?

Een week na de dag van vandaag volgens providers. 😛
Reputatie 7
Badge

Wanneer is morgen?

Een week na de dag van vandaag volgens providers. :P

Tip
Je hebt 14 dagen bedenktijd, je kunt als het te lang duurt je bestelling annuleren en vervolgens nieuwe bestellen bij Belsimpel of Mobiel.nl.
Reputatie 1

Wanneer is morgen?

Tip
Je hebt 14 dagen bedenktijd en je kunt annuleren en vervolgens nieuwe bestellen bij Belsimpel of Mobiel.nl. Zij houden zich aan beloftes

Dat is waar,

Maar ik heb hem besteld met de deal dat hij voor dezelfde prijs als de S8 is.
Als ik dat doe is er een meerprijs van 150 à 200 afhankelijk van de aanbieder.
Reputatie 7
Badge

Wanneer is morgen?

Tip
Je hebt 14 dagen bedenktijd en je kunt annuleren en vervolgens nieuwe bestellen bij Belsimpel of Mobiel.nl. Zij houden zich aan beloftes

Dat is waar,

Oh dat is een ander verhaal dan hé. Nou hoop voor je dat hem snel geleverd krijgt. Het oponthoud door de feestdagen is voorbij. Het extreme winterse buienweer ook, dus wie weet.....het waait wel hard, maar misschien hebben ze wind mee.😉 succes!
ik denk niet dat je ooit je S8+ gaat krijgen ik had hem op 2 januari bestelt en zou dan ook vandaag binnen moeten komen maar heb daarnet met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat ze gisteren een storing gehad hebben en dat al die mensen die de s9+ hadden bestelt dat die hem niet meer krijgen omdat ze de gegevens kwijt zijn. je kan hem wel weer op nieuw aanvragen maar dan ga je 5 euro meer betalen voor abonnement. Hoezo je wordt bedonderd bij Tele2
Reputatie 7
Badge +4
Hoi,

Midnight black 64GB.

Je hebt wel een mailbevestiging van de bestelling gehad? Dan moet het goedkomen.
Reputatie 7
Badge
Hoi,

Midnight black 64GB.

Je hebt wel een mailbevestiging van de bestelling gehad? Dan moet het goedkomen.

Maar niet zoals beloofd binnen 1 dag....kun je daar als Gold member niet eens iets aan doen in plaats van dooddoeners te plaatsen elke keer..
Meedenken bijvoorbeeld hoe het zit met gedane beloftes op de site?
Je bent op een forum.om klanten te helpen
dacht ik.
Reputatie 1
ik denk niet dat je ooit je S8+ gaat krijgen ik had hem op 2 januari bestelt en zou dan ook vandaag binnen moeten komen maar heb daarnet met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat ze gisteren een storing gehad hebben en dat al die mensen die de s9+ hadden bestelt dat die hem niet meer krijgen omdat ze de gegevens kwijt zijn. je kan hem wel weer op nieuw aanvragen maar dan ga je 5 euro meer betalen voor abonnement. Hoezo je wordt bedonderd bij Tele2
Daar zijn ze contractueel aan gebonden aangezien het akkoord gegeven is van beide kanten. Storing is geen geldige reden voor annulering nadat het bevestigd is.

En om het duidelijker te maken voor dat het verkeerd begrepen word 😛 (mijn excuses).

Ik heb een S8 Plus besteld en wist dat er geen voorraad was op die dag.

Sinds 1januari is er volgens de site genoeg voorraad t/m 1januari en vanaf 2januari.

De vraag is en blijft dus... Waar blijft m'n OPD mail voor een afspraak aangezien de voorraad er al 3dagen is maar mijntele2 aangeeft dat er geen voorraad is.

🙂 en bedankt voor de reacties btw!
Reputatie 7
Badge
ik denk niet dat je ooit je S8+ gaat krijgen ik had hem op 2 januari bestelt en zou dan ook vandaag binnen moeten komen maar heb daarnet met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat ze gisteren een storing gehad hebben en dat al die mensen die de s9+ hadden bestelt dat die hem niet meer krijgen omdat ze de gegevens kwijt zijn
Daar zijn ze contractueel aan gebonden aangezien het akkoord gegeven is van beide kanten. Storing is geen geldige reden voor annulering nadat het bevestigd is.

En om het duidelijker te maken voor dat het verkeerd begrepen word 😛 (mijn excuses).

Sinds 1januari is er volgens de site genoeg voorraad t/m 1januari en vanaf 2januari.

De vraag is en blijft dus... Waar blijft m'n OPD mail voor een afspraak aangezien de voorraad er al 3dagen is maar mijntele2 aangeeft dat er geen voorraad is.

Ik snap het helemaal en je bestelling wordt echt wel geleverd.
Alleen geeft Tele2 op de site bewust de verkeerde informatie.
Binnen 1 dag leveren kunnen ze niet waarmaken omdat ze afhankelijk zijn van leveranciers en bezorgdienst OPD.
Of er genoeg voorraad is weet ik niet.
Ik zou zeggen bel even de klantenservice.
Normaal gesproken kan niemand bij Tele2 je een exacte leverdatum noemen.
Ze verwachten hoogstens een zending
Reputatie 1
ik denk niet dat je ooit je S8+ gaat krijgen ik had hem op 2 januari bestelt en zou dan ook vandaag binnen moeten komen maar heb daarnet met de klantenservice gebeld en nu blijkt dat ze gisteren een storing gehad hebben en dat al die mensen die de s9+ hadden bestelt dat die hem niet meer krijgen omdat ze de gegevens kwijt zijn

Ik snap het helemaal en je bestelling wordt echt wel geleverd.
Alleen geeft Tele2 op de site bewust de verkeerde informatie.
Binnen 1 dag leveren kunnen ze niet waarmaken omdat ze afhankelijk zijn van leveranciers en bezorgdienst OPD.
Of er genoeg voorraad is weet ik niet.
Ik zou zeggen bel even de klantenservice.
Normaal gesproken kan niemand bij Tele2 je een exacte leverdatum noemen.
Ze verwachten hoogstens een zending

Dat klopt.
Het heeft niet zoveel haast,
Maar als je iets besteld wil je het wel zsm hebben haha 🙂 (ook omdat t om bedragen gaat waar je 2x de huur van kan betalen maar dat is bijzaak. Lol)

Snap alleen niet waarom ik moet wachten terwijl er volgens inventaris genoeg is (volgens de afgelopen 48u update)

Na het weekend nog geen bericht dat ga ik wel even bellen. Niet omdat het moet maar omdat het kan
Reputatie 3
Badge
Hi Smikkel,

Heb je wel een bevestiging van ons gehad van je bestelling?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Hi Smikkel,

Heb je wel een bevestiging van ons gehad van je bestelling?

Groetjes,

Hinke

Heb een mail gehad waarin mn contract stond voor de verlenging, neem aan dat je dat bedoeld?
Reputatie 3
Badge
Hi Smikkel,

Die bedoel ik inderdaad. Je zou kunnen kijken of je wel al een afspraak kan maken via www.afspraakstatus.nu.

Laat je even weten of dat lukt?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Hi Smikkel,

Die bedoel ik inderdaad. Je zou kunnen kijken of je wel al een afspraak kan maken via www.afspraakstatus.nu.

Laat je even weten of dat lukt?

Groetjes,

Hinke

Waar vind ik het order nummer precies?
Is dat de code die begint met TNL?
Reputatie 3
Badge
Nee, je moet het contractnummer hebben.
Reputatie 1
Nee, je moet het contractnummer hebben.
Nog niks bekend bij OPD.
Hoe kan het dat de tele2 website wel aangeeft dat er voorraad is en binnen 24u in huis is, terwijl er geen voorraad is geen levering is binnen 24u en sommige mensen al ca. 2weken wachten?

Want er is nogsteeds gewoon voldoende voorraad volgens de tele2 site om morgen te leveren.
Hey Smikkel, ik heb nu een mail gekregen om een afspraak te maken na meer dan een week wachten heb jij al wat gehoord?
Reputatie 1
Hey Smikkel, ik heb nu een mail gekregen om een afspraak te maken na meer dan een week wachten heb jij al wat gehoord?
Nog niks maar ik was ook een dag later met bestellen 🙂 hopelijk morgen (leveren ze uberhaupt wel in het weekend? Lol)
Het moet uit de breedte of lengte komen denk ik dan maar.
Ik zou denken dat ze niemand mis willen lopen en dan iets op voorraad zetten, en daarna met de waarheid
dat het nog even duurt.
Een link krijgen van Tele2 met levertijden en heel de week op groen maar een mail krijgen dat het nog niet leverbaar is.
Maar zoals ik al begon, de scherpe prijzen moeten ergens vandaan komen.
Reputatie 1
Het moet uit de breedte of lengte komen denk ik dan maar.
Ik zou denken dat ze niemand mis willen lopen en dan iets op voorraad zetten, en daarna met de waarheid
dat het nog even duurt.
Een link krijgen van Tele2 met levertijden en heel de week op groen maar een mail krijgen dat het nog niet leverbaar is.
Maar zoals ik al begon, de scherpe prijzen moeten ergens vandaan komen.

Precies. Hopelijk snel opheldering aangezien de vraag al 5x ontweken is.

En forum doet raar dus alles word 5x gepost overal. Altijd leuk lol

Bedankt voor de reactie
Het probleem van de misleidende levertijden bestaat al lang bij Tele2. Ook ik had hier in de zomer last van. Met enige regelmaat zie je hierover topics op het forum verschijnen, maar een inhoudelijk antwoord wordt door de moderators nooit gegeven. Dit lijkt niet meer dan een verkoop truc. En ook jij bent er helaas ingetrapt...
Reputatie 7
Badge
Het probleem van de misleidende levertijden bestaat al lang bij Tele2. Ook ik had hier in de zomer last van. Met enige regelmaat zie je hierover topics op het forum verschijnen, maar een inhoudelijk antwoord wordt door de moderators nooit gegeven. Dit lijkt niet meer dan een verkoop truc. En ook jij bent er helaas ingetrapt...

Ik bewonder het geduld van de vele klanten die ondanks niet waargemaakte belofte over snelle levering en het uitblijven van communicatie over exacte leverdatum, blijven wachten, ipv lopende bestelling bij Tele2 gewoon te annuleren , en een nieuwe bestelling te plaatsen bij wederverkopers die wel in een dag kunnen leveren . Eigen keuze dus......

Wanneer is morgen?

Tip

Dat is waar,

ik heb hem ook besteld voor de zelfde prijs als de s8. maar nu krijg ik de factuur en er staat gewoon de normale prijs op. klatenservice gebeld en nu weten ze verder niks van de deal dat de s8 plus voor de zelfde prijs was als de s8. naar mijn weten duurde de actie tot 2 jan 24.00 uur. ze gaan het uitzoeken maar snap er niks van. krijg dus nu een factuur dan ik eenmalig 400 euro moet betalen. dat zou 288 moeten zijn omdat ik mijn abbo aangepast had dat ik 10 euro per maand meer zou betalen. kwam ik op 28 per maand en 288 eenmalig betalen. vreemd dat ze de actie niet eens kennen.
Reputatie 7
Badge

Wanneer is morgen?

Tip

Dat is waar,

ik heb hem ook besteld voor de zelfde prijs als de s8. maar nu krijg ik de factuur en er staat gewoon de normale prijs op. klatenservice gebeld en nu weten ze verder niks van de deal dat de s8 plus voor de zelfde prijs was als de s8. naar mijn weten duurde de actie tot 2 jan 24.

00 uur. ze gaan het uitzoeken maar snap er niks van. krijg dus nu een factuur dan ik eenmalig 400 euro moet betalen. dat zou 288 moeten zijn omdat ik mijn abbo aangepast had dat ik 10 euro per maand meer zou betalen. kwam ik op 28 per maand en 288 eenmalig betalen. vreemd dat ze de actie niet eens kennen.

Maar heb je dat wel schriftelijk in je bestelbevestiging?