Voorraad iPhone SE Tele2

• 14 april 2016
  • 6 reacties
  • 465 x bekeken

Gister werd ik gebeld door tele2 dat de iPhone se er waren en of ik mijn abonnement wilde verlengen. (Ik had gevraagd om mij te bellen als de nieuwe iphones er waren.) De jongen aan de telefoon verzekerde mij dat ze op voorraad waren. Ik ben dus akkoord gegaan en mijn abonnement verlengd met de iphone se. Wat schetst mijn verbazing. Krijg ik vanmorgen een mailtje van tele2 dat mijn bestelde iPhone niet op voorraad is!! Hoe dan? Ik vind dit niet zo netjes. Ik lees al meer van deze klachten hier op het forum. Klanten binnen halen met een leuke aanbieding en dan kun je vervolgens weken wachten op je iphone. Niet echt klantvriendelijk.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi relindevd,

Ik vind dit ook heel erg jammer om te horen en het is niet netjes dat je verkeerd geïnformeerd bent. Hiervoor mijn excuus! Voor nu kan ik alleen maar je feedback meenemen en hopen dat er snel weer voorraad is.

Groet, Trinh
Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat de voorrad snel aangevuld is.
Hallo relindevd,

Ik heb mijn abbo ook verlengt en inderdaad niet op voorraad, maar binnen 1 week binnen. Helaas kan gebeuren
Hallo relindevd,

Ik heb mijn abbo ook verlengt en inderdaad niet op voorraad, maar binnen 1 week binnen. Helaas kan gebeuren

Klopt maar ik lees het nog al erg vaak terug in dit forum. Mijn dochter had vorig jaar hetzelfde met de iphone 6. Ik vind dat ze dat dan meteen moeten melden en niet mensen eerst proberen over te halen en vervolgens de afspraken niet na komen. Niet netjes toch?
Hallo relindevd,

Klopt maar ik lees het nog al erg vaak terug in dit forum. Mijn dochter had vorig jaar hetzelfde met de iphone 6. Ik vind dat ze dat dan meteen moeten melden en niet mensen eerst proberen over te halen en vervolgens de afspraken niet na komen. Niet netjes toch?

Nee, dat is ook niet netjes als je iets aanbied verwacht je wel dat het er is.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi marjoraan56,

Het is ook harstikke vervelend wanneer je iets nieuws besteld en er geen voorraad is. Ik hoop ook voor jou dat jij je toestel snel in ontvangst mag nemen.
Mocht je nog vragen hebben zou ik je graag willen vragen om een eigen topic aan te maken. Dan help ik je daar graag verder!

Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh