Voorraad iPhone 6s

• 29 november 2016
  • 7 reacties
  • 88 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Ik heb gister mijn abbonement verlengd, maar Tele2 heeft mijn oude email dus heb op mijn nieuwe geen bevestigingsmail gehad. (Wat ik nog zou willen) Toen besloot ik om op mijntele2 app te kijken en is mijn telefoon niet op voorraad. Ik zou willen weten wanneer de iPhone 6s Silver 32 gb weer op voorraad is? En btw waarom staat het op de site dat het op voorraad is en eindstand niet?

Dan zit ik weer eens zonder telefoon.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag shay,

Het kan even duren voordat je een bevestiging ontvangt. Voor jouw toestel staat er een levertijd van 5-6 weken. Wanneer het toestel op voorraad is ontvang je een mail van de OPD voor een bezorgafspraak.

Ik hoop dat je je toestel snel in ontvangst mag nemen!

Vriendelijke groet,
Trinh
Huh 5-6 weken? Waarom kon dat niet eerder vermeld worden? Want er stond doodleuk op de site dat ie op voorraad was..
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben het met je eens! Helaas zijn er op dit moment nog problemen met de voorraad waardoor het langer duurt voordat je je toestel ontvangt.

Heb je nog andere vragen voor me?
Uh ja, kan ik bijvoorbeeld een andere kleur kiezen zodat ik ik mijn telefoon zo snel mogelijk binnen heb? Kunt u voor mij kijken welke nu op voorraad is
Reputatie 5
Badge +3
Ik aviseer je om toch je toestel af te wachten. Ik zie nu dat de 32GB space grey en silver kortere levertijden hebben alleen weet ik niet hoe dat is op het moment dat je je order wijzigt. Hier kan ik je ook geen zekerheid over geven, omdat we elke week een nieuwe update ontvangen van de verwachte levertijden.
Oke dan zal ik het niet wijzigen. Maar 5-6 weken is wel heel wat..
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben het met je eens. Erg jammer wanneer je iets nieuws besteld zo lang moet wachten. Ik ga je topic sluiten wanneer je geen vragen meer voor me hebt.

Groetjes, Trinh