beantwoord

Voorraad iPhone 12 Pro Max

  • 13 November 2021
  • 9 reacties
  • 124 x bekeken

Waarom staat er online iphone 12 pro max direct leverbaar en bestel je hem is die opeens niet op vooraad ?

icon

Beste antwoord door eric 13 November 2021, 18:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Er zijn bepaalde kleuren en geheugengroottes direct leverbaar en andere  bv vanaf 3 december leverbaar

Heb het telefonisch besteld en er was gezegd 128gb grijs is op vooraad en nu is die opeens niet meer op vooraad terwijl ik hem bestelde er word gezegd op vooraad

Reputatie 7
Badge +12

De voorraad informatie is niet realtime. 2-3 keer per week wordt het bijgewerkt.

Reputatie 6

Het juiste antwoord is dat de persoon aan de telefoon maar wat zegt. Dat moet van de baas, nooit nee verkopen. Of, in dit geval eerlijk zeggen dat er geen inzicht is wat de voorraad op dat moment is. Winkels zoals belsimpel hebben dat wel voor elkaar. Als daar wat besteld is het in voorraad en wordt het vlot verstuurd. 

 

 

Reputatie 3

Waarom staat er online iphone 12 pro max direct leverbaar en bestel je hem is die opeens niet op vooraad ?

Omdat Tele2 alles zal zeggen om je een telefoon aan te smeren, zelfs als hetgeen ze je vertellen niet "helemaal waar" is. Dit gaat hier al jaren zo. Blijkbaar levert deze ergerlijke manier van zaken doen ze voldoende geld op. Succes met wachten... Of opzeggen natuurlijk...

Reputatie 3

De voorraad informatie is niet realtime. 2-3 keer per week wordt het bijgewerkt.

Dan is dat het antwoord dat de verkoper aan de lijn had moeten geven...

Reputatie 7
Badge +12

Hey Quinten, tof dat je voor de iPhone 12 Pro Max bent gegaan. Die heb ik ook en super blij mee!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk eens gekeken en zag dat voor dit toestel een herintroductie geldt en dat deze voorraad maandag weer was aangevuld. Ik zie dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt, wat fijn!

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en wens je er alvast heel veel plezier mee! :smile:

Hey Quinten, tof dat je voor de iPhone 12 Pro Max bent gegaan. Die heb ik ook en super blij mee!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk eens gekeken en zag dat voor dit toestel een herintroductie geldt en dat deze voorraad maandag weer was aangevuld. Ik zie dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt, wat fijn!

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en wens je er alvast heel veel plezier mee! :smile:

Helaas leveren ze hem pas over 2 weken

Reputatie 3

Hey Quinten, tof dat je voor de iPhone 12 Pro Max bent gegaan. Die heb ik ook en super blij mee!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk eens gekeken en zag dat voor dit toestel een herintroductie geldt en dat deze voorraad maandag weer was aangevuld. Ik zie dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt, wat fijn!

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en wens je er alvast heel veel plezier mee! :smile:

Helaas leveren ze hem pas over 2 weken

Mooi hé hoe de moderator in zijn antwoord een positieve spin geeft aan je vraag? Geen gepaste excuses of toegeven dat een en ander niet zo netjes is gelopen... En dit noemen ze dan "klantenservice" 😀