Voorraad Huawei P20 Lite Midnight Black

• 20 juli 2018
  • 4 reacties
  • 597 x bekeken

Reputatie 5
Badge
Goedemiddag.

Nou heb ik vandaag een contract deal afgesloten (20-7-18).
Via de OPD een afspraak gemaakt om morgen (21-7-18) de telefoon met sim te leveren.

Nu staat er op de pagina "voorraad en levertijd" dat de telefoon op voorraad is enonderaan de pagina van het aanbod zelf "vandaag besteld, Morgen in huis" Maar als ik dan op mijn account bij de behandeling van de bestelling kijk staat er aangegeven dat de telefoon niet op voorraad is.

Mijn vraag dus ook.
Wat kan ik hier geloven?

Mvg
Nick

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Goede vraag Nick de voorraad informatie in de Tele2 website laat wensen over.

Echter ik geloof dat als je via OPD de afspraak al heb kunnen maken dat OPD je pakketje al klaar heb staan.
Reputatie 5
Badge
Goede vraag Nick de voorraad informatie in de Tele2 website laat wensen over.

Echter ik geloof dat als je via OPD de afspraak al heb kunnen maken dat OPD je pakketje al klaar heb staan.

Ik ga ook van het beste uit en dat er morgen tussen 13 en 17:30 aan de deur word geklopt.
Maar aan de andere kant is dit natuurlijk een recept voor communicatiefouten.

Ik wou het even zeker weten. Ik kan dus aanhouden dat het toestel op voorraad is zoals :https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+P20+Lite aangeeft en de bestelling wat achterloopt op de checkvinkjes?
Reputatie 6
Badge
Hoi NickStroobach,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik heb je een privébericht gestuurd

Groet Arjan
Reputatie 5
Badge
Een goedemiddag!

Dit is een beetje een deel 2 van de topic die ik eerder ben begonnen.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/voorraad-huawei-p20-lite-midnight-black-72100

Even in het kort. Afgelopen Donderdag avond (19-7) de huawei met abonnement besteld, Vrijdag ochtend (20-7) meteen betaald en de zaken op orde gebracht en via de OPD een afspraak voor levering op zaterdag middag (21-7). Via de ordertracker van Tele2 zelf werd meteen aangegeven dat de telefoon niet op voorraad is, maar via de webpagina levertijden en voorraad wel op voorraad is. Ook op de pagina van betreffende telefoon zelf staat ""voor 23:59 besteld? Morgen in huis"".

Na een aantal uurtjes gewacht te hebben op de koerier, met in het achterhoofd houdend dat er geen voorraad is, contact gehad met Reviva. Er werd mij verteld dat de telefoon inderdaad niet op voorraad is en het even afwachten is.

Toch staat er overal dat de telefoon gewoon op voorraad is, totdat je een contract afgesloten hebt. Dit lijkt voor mij op complete valse reclame.
Ik kan begrijpen dat zoiets updaten eventjes kan duren, maar na nu dus 3 dagen is dit onveranderd.

Een beetje slordig Tele2. Voor de gemiddelde nieuwe klant kan dit een erg slechte indruk geven.

Mvg
Nick.