beantwoord

voorraad

• 30 april 2015
  • 8 reacties
  • 1112 x bekeken

Waarom heeft tele2 bij de mobiele telefoons niet staan of ze op voorraad zijn, of vanaf ze leverbaar zijn, net zoals andere providers. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 10 mei 2015, 17:45

Hi priest,

Hartelijk bedankt voor je feedback! Ik snap dat het wenselijk zou zijn wanneer je dit direct kunt zien, alleen is dat op dit moment niet mogelijk. Ik kan daar nu weinig aan veranderen, maar wanneer je interesse hebt in een abonnement of een verlenging kun je altijd even bellen met ons gratis salesnummer 0800-1602. Mijn collega's kunnen jou dan verder helpen!

Weet je zo voldoende?

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Badge +5
Zo geavanceerd is de website van Tele2 niet.
Als je wilt weten waar je aan toe bent moet je al helemaal niet bij Tele2 zijn.Het is al broodje moeilijk om het zelf uit te zoeken bij hen.
Reputatie 7
Badge +5
Gewoon naar een retailer gaan, krijg je gelijk een toestel mee.
Tele2 zelf is verworden tot een administratiekantoor (debiteuren/crediteuren) in oprichting.
Met juffrouw Jannie.......?
Badge +5
Ach ja, die juffrouw jannie....

Reputatie 6
Badge +5
Goh ja zeg. Als ik die zie denk ik meteen dat Guust Flater
wel een goeie zou zijn voor de Tele2 reclames. :D
De serverruimte moet alleen eerst even opnieuw
gebouwd worden. Kijk zelf maar... :8

Badge +5
Altijd lachten die Guust, zie je het voor je, die meeuw op het callcenter van Tele2 scheren, hahaha 😃
Badge +5
Hi priest,

Hartelijk bedankt voor je feedback! Ik snap dat het wenselijk zou zijn wanneer je dit direct kunt zien, alleen is dat op dit moment niet mogelijk. Ik kan daar nu weinig aan veranderen, maar wanneer je interesse hebt in een abonnement of een verlenging kun je altijd even bellen met ons gratis salesnummer 0800-1602. Mijn collega's kunnen jou dan verder helpen!

Weet je zo voldoende?

Groetjes,
Jefta