beantwoord

Vooraad

  • 4 januari 2018
  • 38 reacties
  • 1252 x bekeken

Ik heb op 27-12-207 mijn Samsung s8 plus besteld
icon

Beste antwoord door MJvandervelden 4 januari 2018, 18:44

Ik kan nu een afspraak maken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Bedankt, Ik hoop het ook voor je
Drie maal hoop helpt misschien wel. ๐Ÿ˜‰
Drie maal hoop helpt misschien wel. ๐Ÿ˜‰
Drie maal hoop helpt misschien wel. ๐Ÿ˜‰
Bedankt, ik hoop het voor je!
Bedankt, ik hoop het voor je!
Ik kan nu een afspraak maken. Veel plezier met je S8 Plus :)
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus

Bedankt, ik hoop het voor je!
Ik kan nu een afspraak maken. Veel plezier met je S8 Plus :)
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus

Bedankt, ik hoop het voor je!
Ik kan nu een afspraak maken. Veel plezier met je S8 Plus :)
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus

Bedankt, ik hoop het voor je!
Ik kan nu een afspraak maken. Veel plezier met je S8 Plus :)
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus

Bedankt, ik hoop het voor je!
Reputatie 1
Ik kan nu een afspraak maken. Veel plezier met je S8 Plus :)
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Ik kan nu een afspraak maken.
Is gewoon belachelijk. Geef gewoon aan hoe lang zoiets gaat duren. Nu zitten we te wachten op niks. En inderdaad als ik ergens anders ga betaal ik meer in verband actie tele2. Als het nog langer zal duren lekker annuleren en ergens anders gaan. Weg bij tele2. Dan maar meer betalen.
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.


Dan zou ik sowiezo de klantenservice even bellen van tele2, misschien dat hun meer weten over je bestelling.
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚

Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen


Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf ๐Ÿ˜€


En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?


Ik geloof dat je daaruit kon kiezen maar dat durf ik niet zeker te zeggen.. Ik heb mijn toestel namelijk in een keer betaalt.
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚

Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen


Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf ๐Ÿ˜€


En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚

Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen


Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf ๐Ÿ˜€
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚

Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL ๐Ÿ™‚
Op opd staat dat het niet mogeluk is om een afspraak te maken. Maar ja waneer dan wel duurt echt lang
Kan jij een afspraak maken?

Ik kan dit ook niet... terwijl de S8+ op voorraad staat!
Kan jij een afspraak maken?
Reputatie 1
Staat het contract nummer in MijnTele2
Op je contract dat ke via de mail gekregen hebt,
Tweede colum.
Staat het contract nummer in MijnTele2?