Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Page 1 / 2
Bedankt, Ik hoop het ook voor je
Bedankt, ik hoop het voor je!
Bedankt, ik hoop het voor je!
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Bedankt, ik hoop het voor je!
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Bedankt, ik hoop het voor je!
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Bedankt, ik hoop het voor je!
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Bedankt, ik hoop het voor je!
Reputatie 1
Hopelijk is de mijne er ook snel, even duimen nog dus
Ik kan nu een afspraak maken.
Is gewoon belachelijk. Geef gewoon aan hoe lang zoiets gaat duren. Nu zitten we te wachten op niks. En inderdaad als ik ergens anders ga betaal ik meer in verband actie tele2. Als het nog langer zal duren lekker annuleren en ergens anders gaan. Weg bij tele2. Dan maar meer betalen.
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.
Dan zou ik sowiezo de klantenservice even bellen van tele2, misschien dat hun meer weten over je bestelling.
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.
Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen
Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf 😀
En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?
Ik geloof dat je daaruit kon kiezen maar dat durf ik niet zeker te zeggen.. Ik heb mijn toestel namelijk in een keer betaalt.
Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen
Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf 😀
En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?
Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen
Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf 😀
Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL 🙂
Op opd staat dat het niet mogeluk is om een afspraak te maken. Maar ja waneer dan wel duurt echt lang
Ik kan dit ook niet... terwijl de S8+ op voorraad staat!
Kan jij een afspraak maken?
Reputatie 1
Op je contract dat ke via de mail gekregen hebt,
Tweede colum.
Staat het contract nummer in MijnTele2?
Page 1 / 2
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.