beantwoord

Vooraad

• 4 januari 2018
  • 38 reacties
  • 1252 x bekeken

Ik heb op 27-12-207 mijn Samsung s8 plus besteld
icon

Beste antwoord door MJvandervelden 4 januari 2018, 18:44

Ik kan nu een afspraak maken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

En heb je hem al in huis?
Nee. Toen ik hem bestelde stond er volgende dag in huis een aantal dagen later stond er een week en nu staat er weer volgende dag
Reputatie 7
Badge +4

Als je nog geen bestelbevestiging hebt ontvangen zou je de klantenservice even kunnen bellen. Er zijn wat meldingen geweest dat bestellingen vertraagd zijn verwerkt. De mail voor de bestelafspraak is wat moet volgen, en die komt van de OPD.
Had je trouwens gezien dat er verschil in voorraad is tussen de kleuren?
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Samsung+Galaxy+S8+Plus
Ik heb een bevestegings mail gehad en ook een mail dat hij niet op Vooraad is ik heb black besteld en die staat als volgende dag in huis
Ik heb een bevestegings mail gehad en ook een mail dat hij niet op Vooraad is ik heb black besteld en die staat als volgende dag in huis

Wat op de site staat klopt voor geen meter en voor Tele2 nooit haalbaar omdat ze voor bezorging afhankelijk zijn van OPD
Waarom ze dat niet aanpassen op de site is makkelijk te raden. Verkooptechniek.
Als het te lang duurt kun je annuleren en bij Belsimpel of Mobiel.nl bestellen. Zij leveren wel binnen 1 dag.
Ja maar dan moet ik 5 euro per maand meer gaan betalen invb met actie.
Reputatie 1
Ja maar dan moet ik 5 euro per maand meer gaan betalen invb met actie.

😛 deze vraag stelde ik gister ook,
Waarom staat er voorraad is voldoende maar we krijgen geen mail.

Op de voorraadlijst staat dat ze er al van voor 1jan zijn en na 2jan nieuw binnen gekomen zijn
Ik heb al meerderen mensen gesproken maar ze kunnen me allemaal niks vertellen over de levertijden.
Maar ik wacht wel al meer dan een week.
Reputatie 1
Ik heb al meerderen mensen gesproken maar ze kunnen me allemaal niks vertellen over de levertijden.
Maar ik wacht wel al meer dan een week.

Hopelijk is die er snel.
Bij mij op de post zeiden ze dat je handmatig misschien een afspraak kan maken.
Dat ook al geprobeerd? 🙂
Ik weet niet waar ik mijn ordernummer kan vinden in de mail kan ik het niet vinden.
Reputatie 1
Ik weet niet waar ik mijn ordernummer kan vinden in de mail kan ik het niet vinden.
Ik wacht op antwoord op dezelfde vraag waar deze staat, :)
Maar als ik het weet laat ik het je wel even weten haha
Bedank.
Reputatie 1
Bedank.ordernummer is het contractnummer
Staat het contract nummer in MijnTele2?
Reputatie 1
Staat het contract nummer in MijnTele2
Op je contract dat ke via de mail gekregen hebt,
Tweede colum.
Kan jij een afspraak maken?
Kan jij een afspraak maken?

Ik kan dit ook niet... terwijl de S8+ op voorraad staat!
Op opd staat dat het niet mogeluk is om een afspraak te maken. Maar ja waneer dan wel duurt echt lang
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL 🙂
Gewoonn annuleren via de klantenservice en bij www.mobiel.nl bestellen. Heb ik gister ook gedaan en vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen via PostNL 🙂

Met nummerbehoud? of? Want ik moet deze verlengen

Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf 😀

Ik heb ook verlengt bij mobiel.nl! Als je maar eerst je bestelling annuleert bij tele2 zelf 😀

En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?

En het bijbetalen, moet dat rechtstreeks of via automatische incasso?

Ik geloof dat je daaruit kon kiezen maar dat durf ik niet zeker te zeggen.. Ik heb mijn toestel namelijk in een keer betaalt.
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.
Maar dan geldt de actie niet dan betaal ik 5 euro per maand meer.

Dan zou ik sowiezo de klantenservice even bellen van tele2, misschien dat hun meer weten over je bestelling.