Voor hoe lang ga ik een abonnement aan als ik verleng?

  • 16 september 2015
  • 3 reacties
  • 115 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Als ik mijn abonnement wil verlengen staat nergens voor hoe lang ik het verleng. Hoe kom ik daar achter?
Ik wil namelijk niet weer een contract voor 24 maanden maar voor 12 maanden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Als je verlengd mét telefoon ontkom je daar niet aan.
Als je zelf een telefoon aanschaft of je huidige voldoet nog prima, dan is een maandelijks opzegbare sim-only geschikt.
Maandelijks opzegbaar, en maandelijks is je bundel aan te passen.

Vul de verlengtool in, daar krijg je 2 keuzes.
Verlengen mét telefoon, of sim-only.
Bedankt ! Ik wil graag met een sim-only verlengen, dus die is maandelijks opzegbaar? Staat dat ergens in de voorwaarden dan?


Als je verlengd mét telefoon ontkom je daar niet aan.
Als je zelf een telefoon aanschaft of je huidige voldoet nog prima, dan is een maandelijks opzegbare sim-only geschikt.
Maandelijks opzegbaar, en maandelijks is je bundel aan te passen.

Vul de verlengtool in, daar krijg je 2 keuzes.
Verlengen mét telefoon, of sim-only.
Reputatie 7
Badge +5
Ik ben geen virtuele chat of Tele2 medewerker, anders moet je even een dag of 2 wachten ;)
Als je aanvinkt verlengen met maandelijks opzegbare sim-only gelden die (nieuwe) voorwaarden.
Dus pas op dat je niet 12 of 24 maanden aanvinkt.

Let wel even op, Tele2 heeft nu 2 storingen in het systeem, 100% kans dat er niets goed gaat met je verlenging.
storing 1
storing 2
Er zijn wel meer storingen in het systeem, die komen pas aan bod als deze opgelost zijn.