Voor de zoveelste keer onterecht afgesloten!!!

• 16 oktober 2019
  • 26 reacties
  • 594 x bekeken

Ben vandaag voor de zoveelste keer onterecht afgesloten, terwijl mij vorige week(na vele telefoontjes naar Tele2) was beloofd dat het niet meer zou gebeuren. Heb zo vaak met klantenservice gebeld, dat ze zelfs een keer midden in een gesprek hadden opgehangen. Ik heb  maanden problemen met Tele2, heb onbeperkt bellen in mijn abonnement waar ik nu dus geen gebruik van kan maken. Moet nu beltegoed kopen, hiervoor heb ik geen abonnement afgesloten! 

26 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Betaal je de facturen via automatische incasso of handmatig?

Eerst betaalde ik al mijn rekeningen handmatig (niemand klaagde behalve Tele2), nadat ik zo vaak onterecht was afgesloten omdat Tele2 beweerde dat iets niet of niet op tijd was betaald terwijl dat wel zo was heb ik de betalingen naar Tele2 weer zelf over moeten nemen. Ik zit nu op straat via Wifi met jullie te chatten en heb net beltegoed moeten kopen!

Eerst betaalde ik al mijn rekeningen handmatig (niemand klaagde behalve Tele2), nadat ik zo vaak onterecht was afgesloten omdat Tele2 beweerde dat iets niet of niet op tijd was betaald terwijl dat wel zo was heb ik de betalingen naar Tele2 weer zelf over moeten nemen. Ik zit nu op straat via Wifi met jullie te chatten en heb net beltegoed moeten kopen!

Krijg ik nog antwoordt ? Of is dat ook teveel gevraagd ?

???

eric schreef:

Jullie laten me 24minuten wachten, alsof het niks is. Schijt aan klanten ?

Reputatie 7
Badge +4

Het forum is geen directe klantenservice, je praat hier met andere klanten. Moderators doen wel mee in topics, maar topics worden op volgorde behandeld, dat kost soms een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +1

Eerst betaalde ik al mijn rekeningen handmatig (niemand klaagde behalve Tele2), nadat ik zo vaak onterecht was afgesloten omdat Tele2 beweerde dat iets niet of niet op tijd was betaald terwijl dat wel zo was heb ik de betalingen naar Tele2 weer zelf over moeten nemen. Ik zit nu op straat via Wifi met jullie te chatten en heb net beltegoed moeten kopen!

Je betaalde eerst zelf handmatig en hebt betalingen daarna weer zelf over moeten nemen??? Dat deed je toch al zelf? Probeer automatische incasso eens, dat scheelt een hoop gezeur.

Oke Eric, dank voor de info.

Reputatie 3
Badge

Hoi RBelhaj,

Zoals Eric aangeeft is het de bedoeling dat klanten en experts hier elkaar helpen met vragen en problemen.
Jouw probleem is urgent dus daar is onze community eigenlijk niet echt handig voor.

Maar ik wil je wel graag helpen. Dat kan het best door een privébericht aan mij te sturen. 
Graag met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Cas van Tele2

Dat begrijp ik, maar ik zit al maandenlang in de problemen met jullie. Zeer slecht klantenservice, waar iedereen een ander verhaal verteld. Het werd tijd om het Wereldkundig te maken. Maar ik stuur je nu een privebericht.

Cas van Tele2 "Eric" is gewoon een collega van je. Ik trap daar niet in. En waarom reageer je niet op Privebericht van bijna uur geleden ?

Reputatie 7
Badge +2

Het  forum is geen live chat. Wil je live met iemand spreken dan moet je bellen.

Wil je hulp krijgen via het forum, kan, maar de moderatoren zijn niet 24h aanwezig en zou je moeten wachten tot dat Cas je gegevens verwerkt en kijkt wat het probleem is.

Rena Chan Heel slim van je, maar ik ben geblokkeerd en dan kan je dus ook geen klantenservice  bellen. Raar maar waar. Ik zou via de Forum naar een privegesprek (Met ene Cas van Tele2) worden verbonden zoals je hierboven kan lezen. Maar ook dat bleek een leugen.

Ik zou via de Forum naar een privegesprek (Met ene Cas van Tele2) worden verbonden 

Het is geen privégesprek maar een privébericht (een bericht dat alleen door de geadresseerde kan worden gelezen) Je krijgt dus niet meteen antwoord.

Reputatie 7
Badge +4

Cas van Tele2 "Eric" is gewoon een collega van je. Ik trap daar niet in. En waarom reageer je niet op Privebericht van bijna uur geleden ?

Medewerkers van Tele2 herken je aan hun naam + " van Tele2".  Daar zijn er maar een paar van. Ik ben er dus geen van. Maar zoals je merkt, dit is geen chat. Probeer toch met iemand anders zijn telefoon te bellen of zorg gewoon dat je rekening wordt betaald. Dan volgt heraansluiting vanzelf.

Eric Je kan kletsen wat je wil, maar ik ben er van overtuigd dat jij en een paar andere mensen die hier reageren gewoon collega's en personeel van Tele2 zijn. Waarom zou je anders advocaatje spelen ?? Terwijl je niet eens weet waar het over gaat. Al mijn rekeningen zijn keurig betaald, idioot! Ik zie in oudere chats op de forum, dat dit een bekend probleem is, waar niet alleen ik slachtoffer van ben. Spijt dat ik Tele2 heb, ik ga z.sm een andere provider nemen. Wat een amateurs daar bij Tele2. Service en klantvriendelijkheid 0,1%.

Reputatie 6
Badge +1

Probeer eens te begrijpen wat de twee woorden van tele2 zouden kunnen betekenen. Omdat die juist een klantenforum is kom je die woorden niet bij elke gebruikersnaam tegen. Daarom krijg je hier ook zo weinig respons. Andere klanten kunnen je daar niet met helpen. Jouw problemen zijn alleen bekend bij jezelf en de administratie van dit bedrijf. Iemand van de administratie van tele2 ben ik hier nog niet tegengekomen. Jij raakt er gefrustreerd van omdat je geen ingang hier vindt. Helaas zijn ze alleen per telefoon of schriftelijk te bereiken. 

Ik ga niet  nog meer extra kosten maken door naar ze te bellen. Ik heb ze gemaild en met ze gechat. Maar bedankt voor jullie tips.

Reputatie 7
Badge +4

. Maar bedankt voor jullie tips.

Jammer dat je twijfeld aan onze goede bedoelingen, maar graag gedaan!

Reputatie 6
Badge +1

Je kunt niet mailen. Ze hebben geen mailadres. Het is ook maar een telefoon maatschappij. 

Reputatie 7
Badge +1

Je gaf aan dat je facturen eerst zelf betaalde (en dan ging het mis), maar het is nog steeds niet duidelijk of je inmiddels automatische incasso gebruikt. De kans dat je dan wordt afgesloten is dan een heel stuk kleiner.

Je kunt overigens ook contact opnemen via de chatbot in de app en daar vervolgens om een medewerker vragen (tijdens kantooruren).

OnterechtAfgesloten •Update•

Zojuist opnieuw gechat met een medewerker van Tele2. 1ding is duidelijk of men steelt geld bij Tele2 of de administratie van Tele2 is een puinhoop(iets wat waarschijnlijker is omdat meer klanten daar last van hebben. Ben nu na een week weer aangesloten, maar moet komende maand 28heraansluitingskosten betalen!!! Dit terwijl ik altijd en alles op tijd heb betaald en dus onterecht was afgesloten (heb alle betalingsbewijzen). Als ik dit had geweten, had ik never nooit een abbonement genomen bij Tele2. Zonde van je tijd en geld.

Reputatie 7
Badge +1

Bij het ‘op tijd’ zelf betalen dien je ook rekening te houden met de verwerkingstijd van Tele2, zodat je niet elke maand toch net in de selectie voor afsluiten terechtkomt. Incasso’s hebben een snellere verwerkingstijd, daarbij is dit risico een stuk kleiner.

pipodeclown Nogmaals, voor de 10e keer... Ik heb altijd ruim op tijd betaald en bewijzen daarvan heb ik. Ik betaal ook rekeningen van andere bedrijven, nooit problemen gehad. In het verleden andere providers gehad, ook geen problemen. Maar toch bedankt voor het meedenken. 

Reageer