vraag

Voor de zoveelste keer onterecht afgesloten!

  • 13 september 2017
  • 25 reacties
  • 512 x bekeken

Ik ben weer eens afgesloten voor mijn factuur van juni die ik volledig betaald heb op 30 juni. Sinds 1 september heb ik al meerdere malen contact gehad, betalingsbewijzen opgestuurd. Jullie sturen dat de betaling verwerkt is op 5-9 en 2 dagen erna krijg ik weer sms dat ik zou worden afgeslotenals ik niet betaal. Weer contact opgenomen en jeannet vd klachtenafdeling contacteerde me terug. Zij had het gevonden waar de fout zat, dat jullie een deel miste over mijn factuur van juni. Op de mail had ze het nog duidelijk gezet en als ik bewijs nog eens zou opsturen dat t dan in orde komt. Bewijs opgestuurd verleden week donderdag. En tot grote verbazing vandaag afgesloten! Voor de 5 de keer dat me dit overkomt. Weer contact gehad met Aranka en die heeft een ticket uitgestuurd naar de afdeling om me ook direct terug aan te sluiten . Wat niet gebeurd is. Ik heb vanochtend ook nog maar eens het betaalbewijs opgestuurd. Ik moet morgen naar buitenland dus ik moet bereikbaar zijn dus wil ik dat jullie met spoed mij terug aansluiten en dit keer ga ik ook niet nog eens eerst heraansluitingskosten betalen en dat jullie weer verrekeningen gaan doen want dan loopt het weer helemaal fout zoals in februari. Dit is niet mijn fout maar een fout in jullie afdeling die over de facturen gaat dus ik wil dat dit met spoed opgelost gaat worden. Ik heb nu al een volledige dag geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement dus daar moeten jullie al in compenseren.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

He diromey,

het lijkt er op dat dit de standaard werkwijze van Tele2 is :(
Facturen versturen, terecht of onterecht, zijn ze heel erg goed in.
Blijkbaar duurt het ook al snel 5 dagen voor een overmaking in hun systeem is doorgesijpeld.
We kunnen wel wagentje's op Mars zetten, maar een overmaking snel+correct verwerken is net iets moeilijker.
Veel succes!

Mvg, Paul
Reputatie 7
Badge +4
Als de betalingen gewoon gaan per automatische incasso, zoals afgesproken in het contract, dan ontstaan deze zaken niet. Handmatige overboekingen kosten tijd, en als ze niet volledig gespecificeerd zijn kunnen ze aan de verkeerde factuur worden gekoppeld. Zoek de oplossing dus ook eens bij jezelf.
Reputatie 7
Badge +5
Dus als je 5 keer onterecht bent afgesloten dan ligt het aan de klant Eric, ja jij weet overal wel een aparte draai aan te geven.
Als de betalingen gewoon gaan per automatische incasso, zoals afgesproken in het contract, dan ontstaan deze zaken niet. Handmatige overboekingen kosten tijd, en als ze niet volledig gespecificeerd zijn kunnen ze aan de verkeerde factuur worden gekoppeld. Zoek de oplossing dus ook eens bij jezelf.
En wie bent u Eric? Werk jij voor tele 2? Zo ja duik effe in de email contacten van je medewerkers van de afgelopen 2 weken en dan zal je zien dat er in feb een verrekening is gebeurd door jullie omwille van een onterechte afsluiting. Daarna moest ik van jullie 2 x een bedrag handmatig overmaken omwille dat de verrekening niet gebeurd met telefoonkosten etc...Ik heb mijn factuur van juni niet handmatig betaald ...dus ik weet niet waar jij mij op aanvalt en als u werkt voor tele 2 zou dat helemaal niet mogen en zou je beter een klant helpen. Als ik aan de lijn met tele2 ben is het allemaal van mijn excusus, en we begrijpen het dat het heel vervelend is etc en we proberen er met spoed iets aan te doen wat nog steeds niet is gebeurd...ook vanochtend zou ik van een medewerker een mail krijgen over het contact dat we hadden en wat er was afgesproken maar dat ook jammer genoeg niet mogen ontvangen! Dus als je een medewerker bent van tele 2 duik er in en doe iets en anders niet meer reageren op mijn topic als je het fijne niet weet!
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een klantenforum. Er zijn ook moderators, die herken je aan + Van Tele2...
De bedoeling van het forum is dat iedereen kan meepraten en adviseren of je het er nu mee eens bent of niet.
Als je dat niet wilt, dan adviseer ik je om alleen de telefonische klantenservice te gebruiken.
Ook mij hadden ze afgesloten onterecht, had netjes betaald via ideal, 2 weken later wordt ik ineens afgesloten, zijn ze €20 kwijt van het bedrag 😑 dit ging over de fact. van juni. Met als kado vandaag een nieuwe factuur incl. Aansluitkosten 👍🏼 way to go tele2
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik wil het graag even inhoudelijk over je facturen hebben maar moet dan wel even vanwege de pive gegevens een extra check doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik heb verder onderzoek gedaan en zie dat er toch nog een bedrag van 13,18 open staat.

Het gaat hier om een gedeelte van je toestelfactuur en je kunt het bedrag het beste over maken met je toestelfactuur (HS-CC-1000163077) in de beschrijving.

Ik heb nog gekeken naar een bewijs voor dit bedrag maar zie niet dat er iets is binnen gekomen.

Had je dit factuur ook al betaald?
Beste Jeroen,
Het blijft wel heel apart jullie systeem.Ik hoor elke keer van iemand anders wel een ander verhaal. Ik heb verleden week donderdag 1h met je collega Jeannet aan de telefoon gehangen en die had ook alles laten uitpluizen en kwam tot de conclusie dat er een bedrag miste van de factuur van juni. Zij heeft dit duidelijk op mail gezet verleden week donderdag. Dit kan u nakijken. Die factuur is ook volledig betaald op 30 juni inclusief telefoonkosten, die zitten altijd al in mijn factuur bij. Ik heb al sinds 1 september verschillende betalingen doorgestuurd via jullie link na contact te hebben gehad met Robert, ik heb ook al verschillende keren aan jullie gevraagd of jullie alle bewijzen goed binnen hebben gekregen en iedereen zegt als het via de link gedaan is zal het wel goed aangekomen zijn.. Op 5 sept kreeg ik mails van jullie dat de betaling verwerkt was en factuur gesloten is. Donderdags krijg ik sms dat er nog iets open staat. Contact gehad die dag met Jeanet. Betaalbewijzen nog weer opgestuurd. 1 sept beloofde zowel Robert als donderdags Jeanette dat er een hold kwam op de factuur en ik niet zou afgesloten worden wat gisteren wel gedaan is. Terug contact gehad gisteren en vandaag en er zou ticket gestuurd worden naar de afdeling om me met spoed terug aan te sluiten. Op mijn tele 2 staat ook bij de factuur van juni dat er een bedrag open staat . Die is volledig betaald op 30 juni ..dus fout zit bij jullie. Wij zijn hier absoluut niet blij mee en mijn man heeft daarstraks gevraagd voor contract beeindiging want dit gaat nergens meer over. En nog een ding, check ook mail die ik van jullie kreeg op 4 mei en 29 april. 1 vermeld duidelijk dat er ivm verrekening dat er daar geen telefoonkosten mee verrekend worden dus nog 20 euro betaald moest worden wat gedaan is op 4mei en de andere mail staat duidelijk de verrekening en dat ik van jullie nog een bedrag KREEG van 13,18euro. Dus totaal was er van die verrekende factuur van april nog een betaling over van 26,69 euro die ook betaald is op 30april. Voor de rest zijn al mijn betalingen volledig ook betaald geweest. Dus er is duidelijk bij jullie afdeling iets mis dat jullie blijven beweren dat ik nog iets moet betalen. Ik heb hier de mails van jullie met de berekeningen, ik heb mijn betalingen, ik heb het jullie al helemaal een paar keer duidelijk gemaakt en toch willen jullie dat niet controleren. Ik heb hier nu al uren mee bezig geweest met alles uit te pluizen, contact op te nemen, uren al aan de telefoon gehangen. En er wordt maar niet geluisterd waar jullie fout zitten met mijn betalingen en verrekeningen. Ik ben de vorige keer ook onterecht afgesloten geweest en doordat jullie vergoedingen hebben liggen verrekenen met facturen is daar duidelijk het een en ander mis gegaan en met de 2 betalingen van 20 euro voor de telefoonkosten die niet verrekend worden en die 26, 69 dat uw collega zei voor de maand april. Ik heb die netjes overgemaakt zoals jouw collega s het in de mail naar mij hebben toegestuurd. En zoals je kan lezen in die mail kreeg ik 13,18 euro . Dus ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is en al mijn andere facturen ook. Dit is wederom een onterechte afsluiting en ik ben benieuwd of jij de moeite hiervoor wilt doen om dit ook goed na te kijken zoals ik het zeg waar jullie fout zit met verrekeningen en mijn betalingen.
Helaas typisch... Dit verhaal omschrijft precies mijn ervaringen met Tele2 😞
Dit wou ik net zeggen, ik las zoveel verhalen over onterechte afsluitingen, vraag me af of hun systeem uberhaupt wel in orde is en of ze communiceren met elkaar daar want alles loopt door elkaar heen. Ik werd in augustes naar een incasso gestuurd over de fact. van augustes heel knap als de maand nog niet eens voorbij was
Het is niet te doen,wij zijn het ook helemaal zat. Heb hier alle bewijzen, met hand en tand al uitgelegd waar het probleem zit die ze over het hoofd zien. Maar niemand die de moeite neemt om dat ook zo ff uit te pluizen. Iedereen komt met iets anders. Uren mee bezig al de afgelopen 2 weken. Net weer met een medewerker via deze forum contact gehad en alles nog eens heel duidelijk gezegd wat hij moet controleren van hun verrekeningen en betalingen. Ik ben heel benieuwd of hij er werk van wilt maken.
Dit wou ik net zeggen, ik las zoveel verhalen over onterechte afsluitingen, vraag me af of hun systeem uberhaupt wel in orde is en of ze communiceren met elkaar daar want alles loopt door elkaar heen. Ik werd in augustes naar een incasso gestuurd over de fact. van augustes heel knap als de maand nog niet eens voorbij was Niet normaal...en niemand van die afdelingen dat je zelf kan spreken . Klantenservice schiet ook niet op...die snappen er ook allemaal niks meer van.
Daarom gaat er morgen een aangetekende brief de deur uit, reageren ze hier niet op dan ga ik het hogerop zoeken voor contract ontbinding want zovaak fouten maken kan niet als bedrijf zijnde
Daarom gaat er morgen een aangetekende brief de deur uit, reageren ze hier niet op dan ga ik het hogerop zoeken voor contract ontbinding want zovaak fouten maken kan niet als bedrijf zijnde Bij welke instantie ga je het hogerop aanmelden?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Jeroen,
Het blijft wel heel apart jullie systeem.Ik hoor elke keer van iemand anders wel een ander verhaal. Ik heb verleden week donderdag 1h met je collega Jeannet aan de telefoon gehangen en die had ook alles laten uitpluizen en kwam tot de conclusie dat er een bedrag miste van de factuur van juni. Zij heeft dit duidelijk op mail gezet verleden week donderdag. Dit kan u nakijken. Die factuur is ook volledig betaald op 30 juni inclusief telefoonkosten, die zitten altijd al in mijn factuur bij. Ik heb al sinds 1 september verschillende betalingen doorgestuurd via jullie link na contact te hebben gehad met Robert, ik heb ook al verschillende keren aan jullie gevraagd of jullie alle bewijzen goed binnen hebben gekregen en iedereen zegt als het via de link gedaan is zal het wel goed aangekomen zijn.. Op 5 sept kreeg ik mails van jullie dat de betaling verwerkt was en factuur gesloten is. Donderdags krijg ik sms dat er nog iets open staat. Contact gehad die dag met Jeanet. Betaalbewijzen nog weer opgestuurd. 1 sept beloofde zowel Robert als donderdags Jeanette dat er een hold kwam op de factuur en ik niet zou afgesloten worden wat gisteren wel gedaan is. Terug contact gehad gisteren en vandaag en er zou ticket gestuurd worden naar de afdeling om me met spoed terug aan te sluiten. Op mijn tele 2 staat ook bij de factuur van juni dat er een bedrag open staat . Die is volledig betaald op 30 juni ..dus fout zit bij jullie. Wij zijn hier absoluut niet blij mee en mijn man heeft daarstraks gevraagd voor contract beeindiging want dit gaat nergens meer over. En nog een ding, check ook mail die ik van jullie kreeg op 4 mei en 29 april. 1 vermeld duidelijk dat er ivm verrekening dat er daar geen telefoonkosten mee verrekend worden dus nog 20 euro betaald moest worden wat gedaan is op 4mei en de andere mail staat duidelijk de verrekening en dat ik van jullie nog een bedrag KREEG van 13,18euro. Dus totaal was er van die verrekende factuur van april nog een betaling over van 26,69 euro die ook betaald is op 30april. Voor de rest zijn al mijn betalingen volledig ook betaald geweest. Dus er is duidelijk bij jullie afdeling iets mis dat jullie blijven beweren dat ik nog iets moet betalen. Ik heb hier de mails van jullie met de berekeningen, ik heb mijn betalingen, ik heb het jullie al helemaal een paar keer duidelijk gemaakt en toch willen jullie dat niet controleren. Ik heb hier nu al uren mee bezig geweest met alles uit te pluizen, contact op te nemen, uren al aan de telefoon gehangen. En er wordt maar niet geluisterd waar jullie fout zitten met mijn betalingen en verrekeningen. Ik ben de vorige keer ook onterecht afgesloten geweest en doordat jullie vergoedingen hebben liggen verrekenen met facturen is daar duidelijk het een en ander mis gegaan en met de 2 betalingen van 20 euro voor de telefoonkosten die niet verrekend worden en die 26, 69 dat uw collega zei voor de maand april. Ik heb die netjes overgemaakt zoals jouw collega s het in de mail naar mij hebben toegestuurd. En zoals je kan lezen in die mail kreeg ik 13,18 euro . Dus ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is en al mijn andere facturen ook. Dit is wederom een onterechte afsluiting en ik ben benieuwd of jij de moeite hiervoor wilt doen om dit ook goed na te kijken zoals ik het zeg waar jullie fout zit met verrekeningen en mijn betalingen.


Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie duidelijker kan. Ook snap ik dat dit over het hoofd gezien is aangezien het vanwege systeemfouten moeilijk te zien is wat er precies open staat.

Helaas is de conclusie nog steeds dat het bedrag open staat. Ik raad aan om vanaf nu met automatisch incasso te betalen zodat het niet weer fout gaat.
Daarom gaat er morgen een aangetekende brief de deur uit, reageren ze hier niet op dan ga ik het hogerop zoeken voor contract ontbinding want zovaak fouten maken kan niet als bedrijf zijnde Bij welke instantie ga je het hogerop aanmelden? ik ben nu in gesprek met een advocaat wat ik hier het beste mee kan doen, ik hou u op de hoogte
Beste Jeroen,
Het blijft wel heel apart jullie systeem.Ik hoor elke keer van iemand anders wel een ander verhaal. Ik heb verleden week donderdag 1h met je collega Jeannet aan de telefoon gehangen en die had ook alles laten uitpluizen en kwam tot de conclusie dat er een bedrag miste van de factuur van juni. Zij heeft dit duidelijk op mail gezet verleden week donderdag. Dit kan u nakijken. Die factuur is ook volledig betaald op 30 juni inclusief telefoonkosten, die zitten altijd al in mijn factuur bij. Ik heb al sinds 1 september verschillende betalingen doorgestuurd via jullie link na contact te hebben gehad met Robert, ik heb ook al verschillende keren aan jullie gevraagd of jullie alle bewijzen goed binnen hebben gekregen en iedereen zegt als het via de link gedaan is zal het wel goed aangekomen zijn.. Op 5 sept kreeg ik mails van jullie dat de betaling verwerkt was en factuur gesloten is. Donderdags krijg ik sms dat er nog iets open staat. Contact gehad die dag met Jeanet. Betaalbewijzen nog weer opgestuurd. 1 sept beloofde zowel Robert als donderdags Jeanette dat er een hold kwam op de factuur en ik niet zou afgesloten worden wat gisteren wel gedaan is. Terug contact gehad gisteren en vandaag en er zou ticket gestuurd worden naar de afdeling om me met spoed terug aan te sluiten. Op mijn tele 2 staat ook bij de factuur van juni dat er een bedrag open staat . Die is volledig betaald op 30 juni ..dus fout zit bij jullie. Wij zijn hier absoluut niet blij mee en mijn man heeft daarstraks gevraagd voor contract beeindiging want dit gaat nergens meer over. En nog een ding, check ook mail die ik van jullie kreeg op 4 mei en 29 april. 1 vermeld duidelijk dat er ivm verrekening dat er daar geen telefoonkosten mee verrekend worden dus nog 20 euro betaald moest worden wat gedaan is op 4mei en de andere mail staat duidelijk de verrekening en dat ik van jullie nog een bedrag KREEG van 13,18euro. Dus totaal was er van die verrekende factuur van april nog een betaling over van 26,69 euro die ook betaald is op 30april. Voor de rest zijn al mijn betalingen volledig ook betaald geweest. Dus er is duidelijk bij jullie afdeling iets mis dat jullie blijven beweren dat ik nog iets moet betalen. Ik heb hier de mails van jullie met de berekeningen, ik heb mijn betalingen, ik heb het jullie al helemaal een paar keer duidelijk gemaakt en toch willen jullie dat niet controleren. Ik heb hier nu al uren mee bezig geweest met alles uit te pluizen, contact op te nemen, uren al aan de telefoon gehangen. En er wordt maar niet geluisterd waar jullie fout zitten met mijn betalingen en verrekeningen. Ik ben de vorige keer ook onterecht afgesloten geweest en doordat jullie vergoedingen hebben liggen verrekenen met facturen is daar duidelijk het een en ander mis gegaan en met de 2 betalingen van 20 euro voor de telefoonkosten die niet verrekend worden en die 26, 69 dat uw collega zei voor de maand april. Ik heb die netjes overgemaakt zoals jouw collega s het in de mail naar mij hebben toegestuurd. En zoals je kan lezen in die mail kreeg ik 13,18 euro . Dus ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is en al mijn andere facturen ook. Dit is wederom een onterechte afsluiting en ik ben benieuwd of jij de moeite hiervoor wilt doen om dit ook goed na te kijken zoals ik het zeg waar jullie fout zit met verrekeningen en mijn betalingen.


Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie duidelijker kan. Ook snap ik dat dit over het hoofd gezien is aangezien het vanwege systeemfouten moeilijk te zien is wat er precies open staat.

Helaas is de conclusie nog steeds dat het bedrag open staat. Ik raad aan om vanaf nu met automatisch incasso te betalen zodat het niet weer fout gaat.
Daarom gaat er morgen een aangetekende brief de deur uit, reageren ze hier niet op dan ga ik het hogerop zoeken voor contract ontbinding want zovaak fouten maken kan niet als bedrijf zijnde Bij welke instantie ga je het hogerop aanmelden? ik ben nu in gesprek met een advocaat wat ik hier het beste mee kan doen, ik hou u op de hoogte Super, Ik hoor het graag van je👍🏼
Beste Jeroen,
Het blijft wel heel apart jullie systeem.Ik hoor elke keer van iemand anders wel een ander verhaal. Ik heb verleden week donderdag 1h met je collega Jeannet aan de telefoon gehangen en die had ook alles laten uitpluizen en kwam tot de conclusie dat er een bedrag miste van de factuur van juni. Zij heeft dit duidelijk op mail gezet verleden week donderdag. Dit kan u nakijken. Die factuur is ook volledig betaald op 30 juni inclusief telefoonkosten, die zitten altijd al in mijn factuur bij. Ik heb al sinds 1 september verschillende betalingen doorgestuurd via jullie link na contact te hebben gehad met Robert, ik heb ook al verschillende keren aan jullie gevraagd of jullie alle bewijzen goed binnen hebben gekregen en iedereen zegt als het via de link gedaan is zal het wel goed aangekomen zijn.. Op 5 sept kreeg ik mails van jullie dat de betaling verwerkt was en factuur gesloten is. Donderdags krijg ik sms dat er nog iets open staat. Contact gehad die dag met Jeanet. Betaalbewijzen nog weer opgestuurd. 1 sept beloofde zowel Robert als donderdags Jeanette dat er een hold kwam op de factuur en ik niet zou afgesloten worden wat gisteren wel gedaan is. Terug contact gehad gisteren en vandaag en er zou ticket gestuurd worden naar de afdeling om me met spoed terug aan te sluiten. Op mijn tele 2 staat ook bij de factuur van juni dat er een bedrag open staat . Die is volledig betaald op 30 juni ..dus fout zit bij jullie. Wij zijn hier absoluut niet blij mee en mijn man heeft daarstraks gevraagd voor contract beeindiging want dit gaat nergens meer over. En nog een ding, check ook mail die ik van jullie kreeg op 4 mei en 29 april. 1 vermeld duidelijk dat er ivm verrekening dat er daar geen telefoonkosten mee verrekend worden dus nog 20 euro betaald moest worden wat gedaan is op 4mei en de andere mail staat duidelijk de verrekening en dat ik van jullie nog een bedrag KREEG van 13,18euro. Dus totaal was er van die verrekende factuur van april nog een betaling over van 26,69 euro die ook betaald is op 30april. Voor de rest zijn al mijn betalingen volledig ook betaald geweest. Dus er is duidelijk bij jullie afdeling iets mis dat jullie blijven beweren dat ik nog iets moet betalen. Ik heb hier de mails van jullie met de berekeningen, ik heb mijn betalingen, ik heb het jullie al helemaal een paar keer duidelijk gemaakt en toch willen jullie dat niet controleren. Ik heb hier nu al uren mee bezig geweest met alles uit te pluizen, contact op te nemen, uren al aan de telefoon gehangen. En er wordt maar niet geluisterd waar jullie fout zitten met mijn betalingen en verrekeningen. Ik ben de vorige keer ook onterecht afgesloten geweest en doordat jullie vergoedingen hebben liggen verrekenen met facturen is daar duidelijk het een en ander mis gegaan en met de 2 betalingen van 20 euro voor de telefoonkosten die niet verrekend worden en die 26, 69 dat uw collega zei voor de maand april. Ik heb die netjes overgemaakt zoals jouw collega s het in de mail naar mij hebben toegestuurd. En zoals je kan lezen in die mail kreeg ik 13,18 euro . Dus ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is en al mijn andere facturen ook. Dit is wederom een onterechte afsluiting en ik ben benieuwd of jij de moeite hiervoor wilt doen om dit ook goed na te kijken zoals ik het zeg waar jullie fout zit met verrekeningen en mijn betalingen.


Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie duidelijker kan. Ook snap ik dat dit over het hoofd gezien is aangezien het vanwege systeemfouten moeilijk te zien is wat er precies open staat.

Helaas is de conclusie nog steeds dat het bedrag open staat. Ik raad aan om vanaf nu met automatisch incasso te betalen zodat het niet weer fout gaat.
Beste Jeroen,
Het blijft wel heel apart jullie systeem.Ik hoor elke keer van iemand anders wel een ander verhaal. Ik heb verleden week donderdag 1h met je collega Jeannet aan de telefoon gehangen en die had ook alles laten uitpluizen en kwam tot de conclusie dat er een bedrag miste van de factuur van juni. Zij heeft dit duidelijk op mail gezet verleden week donderdag. Dit kan u nakijken. Die factuur is ook volledig betaald op 30 juni inclusief telefoonkosten, die zitten altijd al in mijn factuur bij. Ik heb al sinds 1 september verschillende betalingen doorgestuurd via jullie link na contact te hebben gehad met Robert, ik heb ook al verschillende keren aan jullie gevraagd of jullie alle bewijzen goed binnen hebben gekregen en iedereen zegt als het via de link gedaan is zal het wel goed aangekomen zijn.. Op 5 sept kreeg ik mails van jullie dat de betaling verwerkt was en factuur gesloten is. Donderdags krijg ik sms dat er nog iets open staat. Contact gehad die dag met Jeanet. Betaalbewijzen nog weer opgestuurd. 1 sept beloofde zowel Robert als donderdags Jeanette dat er een hold kwam op de factuur en ik niet zou afgesloten worden wat gisteren wel gedaan is. Terug contact gehad gisteren en vandaag en er zou ticket gestuurd worden naar de afdeling om me met spoed terug aan te sluiten. Op mijn tele 2 staat ook bij de factuur van juni dat er een bedrag open staat . Die is volledig betaald op 30 juni ..dus fout zit bij jullie. Wij zijn hier absoluut niet blij mee en mijn man heeft daarstraks gevraagd voor contract beeindiging want dit gaat nergens meer over. En nog een ding, check ook mail die ik van jullie kreeg op 4 mei en 29 april. 1 vermeld duidelijk dat er ivm verrekening dat er daar geen telefoonkosten mee verrekend worden dus nog 20 euro betaald moest worden wat gedaan is op 4mei en de andere mail staat duidelijk de verrekening en dat ik van jullie nog een bedrag KREEG van 13,18euro. Dus totaal was er van die verrekende factuur van april nog een betaling over van 26,69 euro die ook betaald is op 30april. Voor de rest zijn al mijn betalingen volledig ook betaald geweest. Dus er is duidelijk bij jullie afdeling iets mis dat jullie blijven beweren dat ik nog iets moet betalen. Ik heb hier de mails van jullie met de berekeningen, ik heb mijn betalingen, ik heb het jullie al helemaal een paar keer duidelijk gemaakt en toch willen jullie dat niet controleren. Ik heb hier nu al uren mee bezig geweest met alles uit te pluizen, contact op te nemen, uren al aan de telefoon gehangen. En er wordt maar niet geluisterd waar jullie fout zitten met mijn betalingen en verrekeningen. Ik ben de vorige keer ook onterecht afgesloten geweest en doordat jullie vergoedingen hebben liggen verrekenen met facturen is daar duidelijk het een en ander mis gegaan en met de 2 betalingen van 20 euro voor de telefoonkosten die niet verrekend worden en die 26, 69 dat uw collega zei voor de maand april. Ik heb die netjes overgemaakt zoals jouw collega s het in de mail naar mij hebben toegestuurd. En zoals je kan lezen in die mail kreeg ik 13,18 euro . Dus ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is en al mijn andere facturen ook. Dit is wederom een onterechte afsluiting en ik ben benieuwd of jij de moeite hiervoor wilt doen om dit ook goed na te kijken zoals ik het zeg waar jullie fout zit met verrekeningen en mijn betalingen.


Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie duidelijker kan. Ook snap ik dat dit over het hoofd gezien is aangezien het vanwege systeemfouten moeilijk te zien is wat er precies open staat.

Helaas is de conclusie nog steeds dat het bedrag open staat. Ik raad aan om vanaf nu met automatisch incasso te betalen zodat het niet weer fout gaat.

Jeroen,
Dat is toch jullie fout dat er dingen over het hoofd worden gezien. Hoe kunnen jullie dan zeggen dat er iets open staat als het moeilijk te zien is. Ik ben door jullie systeem wel de dupe.
En zo te zien kan jij hier mij ook niet helpen want het enige dat jullie maar zeggen er staat iets open en je moet maar betalen terwijl ik alles betaald heb maar bij jullie het verkeerd gaat.
Het gaat om een luteloos bedrag volgens jullie van 13,18...dit is wel heel triest om een vaste klant van 3,5j zo te behandelen. Ik heb alles betaald wat er van mij gevraagd is,en zoals je ziet in de mail van 29 april dat ik dat bedrag nog van jullie te goed had! Ik plak een stuk vd mail hieronder.

Beste mevrouw Blancke,

Wij hebben elkaar net gesproken. U heeft een factuur van de maand april nog open staan.
Het bedrag waar het om gaat is €39,87 euro. Waarvan er nog €13,18 euro vergoed van ons krijgt.
Er is dus nog maar een bedrag van €26,69 euro bij ons open.

Maar zoals ik kan uitmaken op jouw antwoord kan jij voor mij verder niks meer betekenen.
Laatst toen ik ook onterecht afgesloten was heeft een collega van jou Trish mij via dit forum me wel kunnen helpen, zij had mij ook direct terug aangesloten en het probleem opgelost vandaar dat dit mijn laatste poging was om via deze weg iemand van tele 2 te vinden die dit probleem ging oplossen want de uren dat ik al heb gebeld met iemand van de service hebben ook geen resultaat gebracht . Alleen beloftes dat ik niet zou worden afgesloten gaven ze me wat uiteindelijk wel gedaan is.
Het blijft een triestige zaak heel jullie systeem en jullie laten de klant gewoon in de kou staan.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ben het ook met je eens dat dit niet goed verlopen is, maar een contract is een contract. In het contract staat dat je maandelijks via automatisch incasso betaald en dat je zowel service als toestelkosten betaald. Ook al kon de communicatie een stuk beter de toestelkosten moeten alsnog betaald worden.
Ik ben het ook met je eens dat dit niet goed verlopen is, maar een contract is een contract. In het contract staat dat je maandelijks via automatisch incasso betaald en dat je zowel service als toestelkosten betaald. Ook al kon de communicatie een stuk beter de toestelkosten moeten alsnog betaald worden.
Voor de zoveelste keer..mijn toestelkosten worden altijd in mijn factuur mee berekend.
En alles is betaald!
Dan moeten jullie nadat jullie verkeerd hebben verrekend ook niet vragen of ik handmatig nog het restbedrag en de telefoonkosten moet overmaken...en verwijder dan ook de optie dat de klant alsnog met ideal kan betalen. Mijn man zit al 9j bij vodafone...nog nooit problemen gehad en daar is alles heel duidelijk. Ik moet via een incognito scherm inloggen want als ik via chrome inlog krijg ik wat anders te zien op mijn tele 2...hoe dan?? Hoe kan zoiets?? En zo zitten er tal van fouten en jullie systeem.
Maar ik heb t nu wel begrepen dat jij niet met oplossingen komt ...heel jammer.
He diromey,
is er al enige vooruitgang?
Mvg, Paul
Aangetekende brief is inmiddels de deur uit, dit moest zei de advocaat voordat ik er iets mee kan gaan doen. Hun maken een fout waarbij de toestelkosten ineens verdwijnen terwijl er via ideal is betaald, conclusie de fout ligt bij tele2 zelf en dit is zoveel mensen overkomen de afgelopen maanden. Maar wel met aansluitkosten komen als er onterecht wordt afgesloten. Ik heb in de brief ook gezet dat ik de aansluitkosten NIET ga betalen, een factuur kan gemaakt worden dus ook aangepast, er moet toch iemand daar zijn hogerop die hier wat mee kan.

Ik wacht nu op bevestiging van tele2 dat ze wat gaan doen, ze hebben 30 dagen de tijd zoniet dan gaat mijn advocaat hier mee verder.