voor 23 uur besteld maar GEEN levering morgen!!?

• 8 juni 2019
  • 26 reacties
  • 1268 x bekeken

Heb net mijn abonnement verlengt.
Voor 23 uur.
Levering had ik voor morgen verwacht want volgendeweek ben ik niet thuis.
Staat ook zo vermeld op uw website een levering zondags was mijn nog beloved van uw medewerker aan t telefoon zo een week geleden.

Dus ga de verlenging maar stop zetten. ga ik dtoch voor een andere provider.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Sorry had vergeten te zeggen dat ik graag gisteren had besteld maar niet kon inloggen voor een uur of twee.
Reputatie 7
Badge +2
Ook als het alles op voorraad, morgen is Pinksteren. Kun je zelf bedenken dat levering morgen niet mogelijk is. Andere bedrijven die op zondagen leveren werken morgen ook niet.

Maar je kan je order telefonisch annuleren, alleen denk ik niet dat KS maandag open is.
Ook als het alles op voorraad, morgen is Pinksteren. Kun je zelf bedenken dat levering morgen niet mogelijk is. Andere bedrijven die op zondagen leveren werken morgen ook niet.

Maar je kan je order telefonisch annuleren, alleen denk ik niet dat KS maandag open is.

Pinksteren of niet en wat ik denk maakt ook niet uit.
andere bedrijven geven dat tenminste aan.
Reputatie 7
Badge +4
Sommige bedrijven geven inderdaad aan dat op pinksteren niet wordt bezorgt. Maar vele bedrijven rekenen toch een beetje op je eigen gezond verstand. Zojuist even bij een duurdere provider gekeken, gewoon zelfde als Tele2.

Je krijgt na je bestelling bij Tele2 een link om een afspraak in te plannen met de koeriers. Je kunt daar ook een ander leveradres opgeven, bv je werk. Zolang jij je maar kan legetimeren bij de aflevering. Je kunt de aflevering ook juist naar achteren plannen.
Reputatie 6
Badge +1
Als je nu met Pinksteren een telefoon moet hebben dan moet je hem zelf halen in een stenen winkel. Er zijn er genoeg die nu open zijn.
Reputatie 7
Badge
Als je bij Tele2 bestelt wacht je op een mail van de bezorgdienst en krijg je daarin de opties om een afspraak te plannen. Volgende dag in huis?
Heel af en toe kun je geluk hebben, maar meestal duurt dat beetje langer en zeker als het gaat om een populair toestel wat weer leveringproblemen door fabrikant geeft.Zie de vele topics die al jaren langskomen. Tele2 levert snel een abonnement, maar heeft geen telefoonvoorraden. Voor snelle levering kun je beter naar hun winkel gaan of bestellen bij wederverkopers. Sommigen van hen leveren ook op Zon en feestdagen.
Ik will hem niet later hebben. ik will hem over t weekend kunnen proberen.
En t gaat ook niet om gezond verstand of om Pinksteren of om naar en winkel te gaan.
Ze zullen gewoon doen wat ze beloven of t goed kenbaar maken, andere doen dat ook.

Ik heb geprobeerd op vrijdag te bestellen, maar inloggen werkte niet de hele avond.

De laatse keer heb ik voor 23 uur op een vrijdag besteld. maar de mail van reviva voor de levering kwam om 23.02 uur. Maar om voor een levering op zaterdag in aanmerking te komen moet je de levering op hun site tot 23 uur bevestigen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je om op de bestel knop drukt moet de order eerst credit check/ BKR registratie / CRM updates ondergaan en dan naar het koeriersbedrijf. Maar goed, het is allemaal niet snel genoeg voor jou, en natuurlijk wil je een nieuw speeltje snel in huis hebben. Dus dinsdag telefonisch annuleren en dan naar de winkel, of de zending met de koerier plannen zijn je twee opties. Of je koopt gewoon morgen een los toestel in de winkel en gaat dan veranderen naar een sim only abonnement.
Reputatie 7
Badge
Blijft een leuke slogan . Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Misschien lukt het bij Tele2 om dit waar te maken als Pasen en Pinksteren niet op Zondag , maar op één dag vallen !
Reputatie 7
Badge +4
Blijft een leuke slogan . Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Misschien lukt het bij Tele2 om dit waar te maken als Pasen en Pinksteren niet op Zondag , maar op één dag vallen !
23:59? Hallo ze zijn Overtoom niet... daarom gebruikt Tele2 die slogan niet..

Maar het is al jaren elke keer weer een heikel punt die toestellen. Ben benieuwd wat er gaat veranderen nu t-mobile de scepter zwaait.
Reputatie 7
Badge +1

Maar het is al jaren elke keer weer een heikel punt die toestellen. Ben benieuwd wat er gaat veranderen nu t-mobile de scepter zwaait.

Ik ook, maar voorlopig is het al ruim een half jaar volledig stil sinds de goedkeuring van de fusie (op sluiten van de Tele2 winkels na dan).
Reputatie 7
Badge
23:59? Hallo ze zijn Overtoom niet... daarom gebruikt Tele2 die slogan niet..

Ok 23 uur dan....die toestellen zijn het heikele punt niet, waar het omgaat is het niet nakomen van de belofte : morgen in huis op de site. Ze bedoelen waarschijnlijk, morgen brengen.
Als je om op de bestel knop drukt moet de order eerst credit check/ BKR registratie / CRM updates ondergaan en dan naar het koeriersbedrijf. Maar goed, het is allemaal niet snel genoeg voor jou, en natuurlijk wil je een nieuw speeltje snel in huis hebben. Dus dinsdag telefonisch annuleren en dan naar de winkel, of de zending met de koerier plannen zijn je twee opties. Of je koopt gewoon morgen een los toestel in de winkel en gaat dan veranderen naar een sim only abonnement.

Gaat niet om snel genoeg. Wat moet ik met die excuses...credit check (ben al jaren klant ook met internet), BKR (niet nodig toestel onder de 200 euro), CRM updates en dat met de koeriersbedrijf...volgens mij is tele2 de enigste bedrijf waar de bestelling nog extra naar een koeriersbedrijf gaat of dat er nog extra mails voor de bezorging komen en je nog moet inloggen om de bezorging te kiezen of te bevestigen.
Bij andere zit t daar al lang in t paket in de post en is onderweg.
En als t hun niet lukt wegen al die checks...moeten ze t maar niet beloven of de tijd veranderen of t neetjes aangeven.
nakomen van de belofte, niet checks en blablabla. Gewoon eerlijk zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Yep, dus morgen telefonisch annuleren en dan naar de winkel voor een toestel met abonnement of de zending met de koerier plannen zijn je twee opties. Of je koopt vandaag een los toestel in de winkel en gaat dan veranderen naar een sim only abonnement.
Reputatie 6
Badge +1
Hier is nu niemand van tele2. Ook die hebben weekend. Hier vind je nu alleen andere klanten.
de levering plannen hoeft niet meer...ging nu automatisch of tele2 niet snel genoeg...daarom hebben ze de levering nu op woensdag gezet.
Op woensdag niet op dinsdag...wtf...wijzigen gaat niet meer.
ik ga dus annuleren, morgen.
In de winkel is die te duur. boven de 200...met abonnement kun je hem voor 120 krijgen.
ik ga voor hollandse nieuwe, heb je ook geen kosten meer buiten de bundel, ook niet voor bellen naar t buitenland. veel beter
Reputatie 6
Badge +1
Hollandse nieuwe, veel plezier ermee. Heb je al iets betaald wat je terug moet krijgen.? Mobiel.nl had je ook kunnen bestellen met abonnement van tele2. Nog goedkoper. Die bezorgen altijd de dag erna met de post. Maar als je goedkoper uit bent bij de haringen, zeker doen.
Reputatie 7
Badge +4
Houdt bij nummerbehoud rekening met een maand opzegtermijn bij de oude provider.
Hollandse nieuwe, veel plezier ermee. Heb je al iets betaald wat je terug moet krijgen.? Mobiel.nl had je ook kunnen bestellen met abonnement van tele2. Nog goedkoper. Die bezorgen altijd de dag erna met de post. Maar als je goedkoper uit bent bij de haringen, zeker doen.

ja ben er goedkoper uit. 1 jaar abonnement gaat sowieso niet bij tele.
betaald wat ik terug moet krijgen? heel slecht voorbeeld.
Reputatie 6
Badge +1
Maand abonnement gaat zelfs bij tele2. Maar dat is natuurlijk niet het goedkoopste abonnement.
Maand abonnement gaat zelfs bij tele2. Maar dat is natuurlijk niet het goedkoopste abonnement.

maand abonnement is ook 24 maanden. vooral met toestel.
Reputatie 7
Badge +1
de levering plannen hoeft niet meer...ging nu automatisch of tele2 niet snel genoeg...daarom hebben ze de levering nu op woensdag gezet.
In de winkel is die te duur. boven de 200...met abonnement kun je hem voor 120 krijgen.
ik ga voor hollandse nieuwe, heb je ook geen kosten meer buiten de bundel, ook niet voor bellen naar t buitenland. veel beter

Voor bellen vanuit NL naar het buitenland moet je ook bij hollandsnieuwe buiten de bundel kosten betalen.

Voor bellen vanuit NL naar het buitenland moet je ook bij hollandsnieuwe buiten de bundel kosten betalen.

nee, alles uit de bundel.
Reputatie 7
Badge +4

Zoals pipodeclown al aangeeft, dat gaat niet uit de bundel. Zie hun tarievenpagina:

Zoals pipodeclown al aangeeft, dat gaat niet uit de bundel. Zie hun tarievenpagina:

helaas heb je hem niet gesnapt...alles uit de bundel. bij jou is aangegeven wat t binnen de bundel kost en zou kosten buiten de bundel als die op zou zijn.

Bellen of sms’en vanuit Nederland naar het buitenland
Vanaf 15 mei 2019 zijn er lagere tarieven voor bellen naar buitenlandse EU-nummers vanuit Nederland.

Zo werkt het
Als je aan je reis een vakantieliefde hebt overgehouden, wil je natuurlijk contact houden als je weer thuis bent. In de EU gebruik je je smartphone net zoals thuis. Je belt, sms't en internet dan uit je bundel met het standaardtarief. Maar als je vanuit NL naar een buitenlands nummer belt, gelden andere (hogere) tarieven.

Andere providers brengen de extra kosten hiervoor in rekening bovenop het maandelijkse bedrag. Bij hollandsnieuwe gebeurt dit niet. Je kunt bij ons namelijk nooit onverwachts over je bundel heen gaan. Wel gaat je bundel eerder op, omdat je een hoger tarief betaalt voor je gebruik. Het tarief verschilt per land. Meer informatie kun je vinden in de tariefvoorwaarden.