Ik zou graag een sim only abonnement bij jullie afsluiten, maar in een van jullie winkels is me verteld dat dit niet mogelijk is, omdat mijn telefoon geen VoLTE ondersteunt.
Op de website kan ik echter niets vinden over deze verplichting. Wel dat een toestel "4g Ready" moet zijn, wat mijn toestel (een Motorola Moto g4 play, staat ook in jullie lijst) is, maar niets over dat een toestel ook VoLTE moet ondersteunen voor een sim only abonnement.
Kunt u hier duidelijkheid over geven? Klopt wat me in de winkel is verteld niet of heb ik de juiste informatie niet op de website gevonden/is de website onvolledig?
Vriendelijke groeten
Beste antwoord door eric
Formeel zou je een toestel wat op die lijst staat mogen gebruiken (dat staat er immers). Je kunt je simonly dus online bestellen. 1e maand gratis en geen aansluitkosten, dit geldt ook bij een per maand opzegbaar abonnement.
Maar als je niet afhankelijk wil zijn van het T-Mobile 3G netwerk en HD bellen over 4G wilt gebruiken , dan zul je een toestel moeten hebben wat dat ondersteund. Uiteindelijk gaat een keer de stekker uit het T-Mobile netwerk, maar je kan dan ook later een VoLTE toestel kopen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/volte
Bekijk origineel bericht
Maar als je niet afhankelijk wil zijn van het T-Mobile 3G netwerk en HD bellen over 4G wilt gebruiken , dan zul je een toestel moeten hebben wat dat ondersteund. Uiteindelijk gaat een keer de stekker uit het T-Mobile netwerk, maar je kan dan ook later een VoLTE toestel kopen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/volte