beantwoord

VoLTE (Bellen via 4G) Tele2

• 7 april 2016
  • 2 reacties
  • 1355 x bekeken

Hallo,

Een aantal dagen geleden hebben jullie VoLTE ingeschakeld. Zelf ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S5 en ik zou graag willen bellen
via 4g i.v.m. de snellere verbindingstijd en betere geluidskwaliteit. Hoe kan ik aan de update komen om te bellen via 4g?

M.v.g,
Koffiejunk
icon

Beste antwoord door eric 7 april 2016, 10:24

Vorige week zijn ze met een kleine groep klanten gestart:

"
Vanaf vandaag gebruikt de eerste groep klanten de VoLTE-dienst. Het doel is om de dienst zo snel mogelijk te activeren voor alle klanten die een VoLTE- handset hebben. Op basis van de ervaringen van de eerste gebruikers bepaalt Tele2 de snelheid waarmee de dienst wordt geactiveerd voor alle bestaande consumenten en B2B-klanten.
"
De snelheid van de rollout moet dus nog worden bepaald. In andere media spraken ze over dat iedereen in September VOLTE moet kunnen gebruiken. Dat is dus nog 6 maanden...

https://www.tele2.nl/newsroom/2016/tele2-activeert-voice-over-lte/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vorige week zijn ze met een kleine groep klanten gestart:

"
Vanaf vandaag gebruikt de eerste groep klanten de VoLTE-dienst. Het doel is om de dienst zo snel mogelijk te activeren voor alle klanten die een VoLTE- handset hebben. Op basis van de ervaringen van de eerste gebruikers bepaalt Tele2 de snelheid waarmee de dienst wordt geactiveerd voor alle bestaande consumenten en B2B-klanten.
"
De snelheid van de rollout moet dus nog worden bepaald. In andere media spraken ze over dat iedereen in September VOLTE moet kunnen gebruiken. Dat is dus nog 6 maanden...

https://www.tele2.nl/newsroom/2016/tele2-activeert-voice-over-lte/
Reputatie 5
Badge +3
Hoi koffiejunk,

Bedankt voor je interesse in VoLTE.
Ik sluit me bij eric zijn antwoord :)

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Groet, Trinh