Volgend jaar een andere provider. Niet omdat het moet maar omdat het kan.

• 8 januari 2018
  • 0 reacties
  • 69 x bekeken

Een mooie iPhone 7plus bestelt met de goede service van Tele2. Helaas heeft deze telefoon in mei een gebrek gekregen aan de drie camera’s. Met deze gebreken ben ik naar Tele2 gegaan en hebben zijn hem opgestuurd Om te laten maken (ik vermoedde bij Apple omdat ik daar om gevraagd had) later telefoon terug gekregen en ik kon weer vooruit. 4 maanden later is er water terecht gekomen op mijn *spatwater dichte* telefoon die natuurlijk door normale slijtage kan te vervallen. Ik ben weer terug gegaan naar Tele2 en daar het verhaal uitgelegd. Daar werd mij verteld dat de TELE2 medewerker zag dat mijn scherm er niet goed op gemonteerd is. . Mijn vraag dus wat kan ik daarmee doen. Ja het beste is om zelf naar Amsterdam te gaan naar Apple omdat je dan sterker in je schoenen staat omdat waterschade normaal niet onder garantie valt vanwege de normale slijtage maar omdat mijn scherm er niet goed is op gemonteerd zou het onder garantie moeten vallen. Ik ben naar Amsterdam gegaan en inderdaad het scherm zat er niet goed op en zou inderdaad vergoed worden als het door Apple gemaakt zou zijn geweest. Maar dat was niet het geval . Hij is door dynafix gemaakt. Apple heeft dus de telefoon onderzocht en inderdaad veel waterschade en veel mankementen. Het scherm is er dus weer goed op terug gemonteerd. Ik ben weer terug naar Tele2 geweest en vanaf daar begon de ellende. Ik had geen bewijs dat Tele2 mij door heeft verwezen naar Apple (waarom zou ik vanuit Brabant voor de lol naar Amsterdam rijden als ik ook naar Tele2 Eindhoven kan) het scherm zat er ook weer goed op dus ook geen bewijs dat het geweldige dynafix mijn scherm er verkeerd heeft opgezet maar mocht hem natuurlijk wel opsturen en kreeg ik een mooie factuur. Dat natuurlijk niet gedaan omdat ik ten eerste allebei de bedrijven geen cent meer gun en ik een aanbod van Apple had om een nieuwe te kopen voor 400 euro. Nadat ik nog veel heb geprobeerd bij dynafix en Tele2 is dit aanbod ondertussen ook verlopen.
Tele2 en dynafix. Ik wil jullie hartelijke bedanken voor jullie goede service. Vind het altijd fijn om niet goed geholpen te worden.

Niet omdat het moet maar omdat het kan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.