Vol verwachting klopt mijn hart (S7 Edge)

• 14 maart 2016
  • 18 reacties
  • 573 x bekeken

Beste Tele2
Vol verwachting ben ik het wachten op mijn Samsung Galaxy S7 Edge black. Ondanks dat ik nog niks van jullie gehoord heb is het me toch al duidelijk dat er een paar problemen zijn waardoor ik mijn telefoon nog niet heb kunnen krijgen.
Geen probleem kan gebeuren!
Wat ik wel jammer vind is dat jullie nog niks hebben laten horen.
Graag wil ik weten wanneer ik deze dus kan verwachten.
Ook wil ik graag de zwarte krijgen want die heb ik natuurlijk niet voor niks gekozen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 1
verwacht maar geen reactie ik wacht ook nog op mijn S7 net zoals zo veel andere
Ik hoop voor je dat je een zwarte krijgt, ik had een zwarte besteld en kreeg een goude
Als ik hem wil inruilen voor een zwarte vervalt me recht op een VR-bril, omdat daar dan geen Pre-order code bij zit.
Daarnaast moest ik zelf de retourkosten betalen

Tele2 is echt top!
Reputatie 1
Ik hoop voor je dat je een zwarte krijgt, ik had een zwarte besteld en kreeg een goude
Als ik hem wil inruilen voor een zwarte vervalt me recht op een VR-bril, omdat daar dan geen Pre-order code bij zit.
Daarnaast moest ik zelf de retourkosten betalen

Tele2 is echt top!

De enige reden dat ik bij tele2 zit omdat het wel echt was goedkoper was dan de concurrentie, dit zie je dan ook wel meteen terug in levertijden klantenservice allemaal waardeloos... Ik hoop maar dat ik een zwarte krijg anders flip ik hem echt helemaal
maakt mij al niet eens meer uit welke ik krijg als ik hem deze week maar krijg:@
Voor mij ook, het liefst deze week nog! Ik had vanmiddag iemand van OPD aan de lijn, en hij wist niet wanneer er nieuwe telefoons zouden binnenkomen, maar hij hoorde zijn collega's zeggen dat er morgen of overmorgen weer een nieuwe levering binnenkomt. Hij durfde dat helaas niet te bevestigen omdat hij dat niet zeker wist. Laten we hopen dat het inderdaad morgen of overmorgen is.
Reputatie 1
Voor mij ook, het liefst deze week nog! Ik had vanmiddag iemand van OPD aan de lijn, en hij wist niet wanneer er nieuwe telefoons zouden binnenkomen, maar hij hoorde zijn collega's zeggen dat er morgen of overmorgen weer een nieuwe levering binnenkomt. Hij durfde dat helaas niet te bevestigen omdat hij dat niet zeker wist. Laten we hopen dat het inderdaad morgen of overmorgen is.

Dan zou ik het tele2 helemaal vergeven maar anders wordt ik wel een beetje gek..
Reputatie 4
Badge

Dan zou ik het tele2 helemaal vergeven maar anders wordt ik wel een beetje gek..

Ik ben bang dat je gek gaat worden 😉
Ach zo blijkt dat het niet alleen is met de S7, ook met de iPhone 6 zijn ze lekker aan het kloten
Reputatie 1
hoe kan je nou geen iphone 6 op voorraad hebben haha
Reputatie 4
Badge

Bij Tele2 is álles mogelijk! Behalve goede service
Ook ik heb toch maar eens gebeld met tele2. Hartstikke vriendelijke dame aan de lijn gehad, maar ook zij wist niet wanneer de nieuwe lading binnen zou komen.
Reputatie 2
Ik vind t zo'n makkelijk antwoord van Tele2 ze weten het niet... overal waar je besteld bij een bedrijf is een leveringsdatum of schatting. Tele2 besteld bij Samsung en die weten heus wel is er voorraad Ja of nee. Zo nee wanneer is de voorraad aanwezig. Er zijn 5 miljoen toestellen beschikbaar gesteld aan Nederland. Heeft een 3e van onze bevolking deze besteld? Ik denk het niet...

Tele2 is heel slecht in de communicatie, ze kunnen uit klantvriendelijkheid op ze minst een mail naar iedereen sturen dat de toestellen harder zijn gegaan dan ze verwacht hadden. En een indicatie wanneer er wel geleverd wordt. En geef gewoon aan tussen die en die datum.
De klant duidelijkheid en minder ergenis.

Ze reageren overal op hier dit forum behalve als het om de s7 gaat.

Klantvriendelijkheid staat laatste jaren over wel centraal. Hoe klantvriendelijker hoe meer begrip van de klant.
Ik zou de Gear VR zo snel mogelijk bestellen. Ik heb deze zojuist besteld en binnen 8 weken wordt ie geleverd.

Ik mag jou:D
Reputatie 4
Badge

Ik mag jou:D

Dankjewel 😉
OP 3 maart heb ik mijn abbonnement verlengd bij Tele-2 met een Samsung Galaxy S7 EDGE toestel . Ik zou uiterlijk 11 maart een Mail van de OPD ontvangen voor een afspraak.
Nou is dat dus niet gebeurd. Word hiervoor ook niet geinformeerd. Ik heb elke dag moeten bellen en werd mij verteld dat ik op maandag 14 maart een mail zou ontvangen. Dat is dus niet gebeurd.. Bel ik op 15 maart krijg ik te horen dat ik UITERLIJK woensdag 16 maart een mail zou krijgen.. ook niet gebeurd! . We zitten al op 21 maart en mijn vraag was HOELANG MOET IK NOG WACHTEN!
Reputatie 4
Badge
OP 3 maart heb ik mijn abbonnement verlengd bij Tele-2 met een Samsung Galaxy S7 EDGE toestel . Ik zou uiterlijk 11 maart een Mail van de OPD ontvangen voor een afspraak.
Nou is dat dus niet gebeurd. Word hiervoor ook niet geinformeerd. Ik heb elke dag moeten bellen en werd mij verteld dat ik op maandag 14 maart een mail zou ontvangen. Dat is dus niet gebeurd.. Bel ik op 15 maart krijg ik te horen dat ik UITERLIJK woensdag 16 maart een mail zou krijgen.. ook niet gebeurd! . We zitten al op 21 maart en mijn vraag was HOELANG MOET IK NOG WACHTEN!

Je kunt beter een eigen topic maken, zodat een Tele2 moderator kan proberen je daar te helpen.

Je kunt beter een eigen topic maken, zodat een Tele2 moderator kan proberen je daar te helpen.
Ik kom daar nu ook pas net achter dankjewel!